zeker rond deze tijd hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Alleen nu moet dolle hond een vraag stellen ik wacht nog even want die wil wel eens spoorloos verdwijnen
Spionnequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef macondo het volgende:
Spion?
Dan moet ik nog even.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik bekommer me alleen om spelers met meer dan 30 punten![]()
Zenuwachtig? Neu. Waarom? Ik heb op 2 augustus vorig jaar de onderste helft van m'n rechterduim geklemd en daardoor is er een stuk af. Toen heb ik een maand met die duim in m'n borstkas genaaid rondgelopen om nieuw vlees te kweken. Allemaal goed gelukt. Daarna nog twee ontvettingsoperaties gehad om m'n duim tot normale proporties bij te snijden en morgen de laatste ontvetting, zodat ik 'm tenminste weer redelijk normaal kan buigen. Ik vermoed nog een maand of drie in de ziektewet (inmiddels - want een jaar in de ziektewet - invaliditeit) maar daarna kan ik weer gewoon aan 't werk. 't Is hoognodig want het afgelopen jaar ben ik me toch een partij dik geworden...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:03 schreef Soempie het volgende:
daff
ben je zenuwachtig? ik heb even gemist waarvoor je naar het ziekenhuis moet. Operatie?
Pele ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:10 schreef macondo het volgende:
Uh even niets paraat..
Hoe heet de beursindex van Brazilie?
Herkenbaar dus je zuigt het niet uit je duim.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Neu. Waarom? Ik heb op 2 augustus vorig jaar de onderste helft van m'n rechterduim geklemd en daardoor is er een stuk af. Toen heb ik een maand met die duim in m'n borstkas genaaid rondgelopen om nieuw vlees te kweken. Allemaal goed gelukt. Daarna nog twee ontvettingsoperaties gehad om m'n duim tot normale proporties bij te snijden en morgen de laatste ontvetting, zodat ik 'm tenminste weer redelijk normaal kan buigen. Ik vermoed nog een maand of drie in de ziektewet (inmiddels - want een jaar in de ziektewet - invaliditeit) maar daarna kan ik weer gewoon aan 't werk. 't Is hoognodig want het afgelopen jaar ben ik me toch een partij dik geworden...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Neu. Waarom? Ik heb op 2 augustus vorig jaar de onderste helft van m'n rechterduim geklemd en daardoor is er een stuk af. Toen heb ik een maand met die duim in m'n borstkas genaaid rondgelopen om nieuw vlees te kweken. Allemaal goed gelukt. Daarna nog twee ontvettingsoperaties gehad om m'n duim tot normale proporties bij te snijden en morgen de laatste ontvetting, zodat ik 'm tenminste weer redelijk normaal kan buigen. Ik vermoed nog een maand of drie in de ziektewet (inmiddels - want een jaar in de ziektewet - invaliditeit) maar daarna kan ik weer gewoon aan 't werk. 't Is hoognodig want het afgelopen jaar ben ik me toch een partij dik geworden...
Vind jij het ook zo'n kut-username. Wil je snel reageren maar moet je lettertje voor lettertje z'n naam controleren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef DeSiever het volgende:
We zullen voor je duimen, meneer Daffodil31Le
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef DeSiever het volgende:
We zullen voor je duimen, meneer Daffodil31LE
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:21 schreef macondo het volgende:
ps. ik verzin even een nieuwe vraag
Ik geloof niet dat het helptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef macondo het volgende:
Zal de vraag beter stellen. De oorspronkelijke titel luidt "The painted bird".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |