nee dan gaan ze niet kijkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Je mag toch gewoon plaatjes linken? Alleen even zeggen dat het gorey is....
Nou, pleur er snel een hoop neer en over 2 dagen kun je weer verder postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dan gaan ze niet kijken
ze moeten zien wat Israel uitvreet dan pas gaan ze nadenken wie Israel is
Lekker huilie.......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
Ingezonden brief uit de Tehran Times:
[..]
bron
ga je nou strx ook nog janken...?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ze moeten zien wat Israel uitvreet dan pas gaan ze nadenken wie Israel is
oow jahquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, pleur er snel een hoop neer en over 2 dagen kun je weer verder posten![]()
om wiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:36 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ga je nou strx ook nog janken...?
okeee...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:36 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
wees blij dat ik er ben dan kunnen jullie zien dat ik gelijk heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:IDF casualties in south Lebanon
Army suffers a number of casualties during battles in Aita al-Shaab in south Lebanon. Paratroopers operating in village since pre-dawn Tuesday; at least six Hizbullah members killed in fighting
It was released for publication Tuesday that the IDF suffered a number of casualties during battles in Aita al-Shaab in south Lebanon.
Paratroopers have been operating in the village since pre-dawn Tuesday, with air force and tank brigade backup.
A military official described the difficult battles: “At every moment, a terrorist pops up. The shooting here doesn’t let up for a minute. Terrorists are operating from within posts, within houses and between them.”
bron: YNET
de slachtoffers, icm je woede en afkeer tegen Israel...?quote:
Ik kijk elke dag naar Ogrish. Ik zie slachtoffers van beide kanten. Lebs in Jews zien er dood ongeveer hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie moeten echt de oorlog eens zien dan houden jullie je achterlijke gelul wel voor je denk ik.
En jij hebt al verschillende oorlogsgebieden bezocht, neem ik aan??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie moeten echt de oorlog eens zien dan houden jullie je achterlijke gelul wel voor je denk ik.
Typisch. De EU zou toch echt eens ruggegraat moeten laten zien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef venomsnake het volgende:
20:47 EU will not brand Hezbollah a terrorist organization (AP)
natuurlijk zijn de beelden gruwelijk en verschrikkelijk, maar dat is nog geen reden om tegen een gewapend conflict (zoals nu tussen Israel-Libanon) te zijn...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
HMPFFF sukkelsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef venomsnake het volgende:
Ja idd dat gelul ok altijd oover wel of geen burgers beschieten flauw hoor !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
zie vorige topic, pagina 4 ofzo, is al 'behandeld' en is niet zoveel zeggend die paginaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:02 schreef salutem het volgende:
[..]
Ja idd dat gelul ok altijd oover wel of geen burgers beschieten flauw hoor !
Hez:rbollah doet tenminste meteen aan opruimen.
Ijzersterke link overigens
http://eureferendum.blogspot.com/2006/07/who-is-this-man.html
Dat doen ze nu toch juist? i.p.v. blind achter de VS en Israel aanlopen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Typisch. De EU zou toch echt eens ruggegraat moeten laten zien.
:S en waarom niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
natuurlijk zijn de beelden gruwelijk en verschrikkelijk, maar dat is nog geen reden om tegen een gewapend conflict (zoals nu tussen Israel-Libanon) te zijn...
Zal de wetenschappelijke raad wel weer achter zitten, stelletje idioten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef venomsnake het volgende:
Dat was de vorige link over 'Groene helm' waarschijnlijk. Dit is het vervolg, waarin nog wat meer interessante nieuwtjes over deze Superhulpverlener (die wel heel erg actief is) te lezen zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:04 schreef opgebaarde het volgende:
zie vorige topic, pagina 4 ofzo, is al 'behandeld' en is niet zoveel zeggend die pagina
Ach ja je kop in het zand steken is meer en meer een NL gewoonte geworden....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:08 schreef watchers het volgende:
[..]
Dat was de vorige link over 'Groene helm' waarschijnlijk. Dit is het vervolg, waarin nog wat meer interessante nieuwtjes over deze Superhulpverlener (die wel heel erg actief is) te lezen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |