Je woont bij je oma en opa?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:51 schreef skippy22 het volgende:
M,n neefje en nichtje blijven deze week logeren bij oma en opa en oom skippy Wat een lol ik ben nou niet bepaald een kindervriend en kan niet afwachten tot ze weer weg zijn Het begon al toen ze vanmiddag kwamen hele boel geschreeuw en gedoe M,n nichtje begon al aan de oren van de hond te trekken beestje helemaalToen heeft m,n neefje een van mijn mooie model auto,s op de grond gegooid mijn mooie auro kaduk
![]()
![]()
![]()
Net aan tafel begon het alweer m,n neefje tijdens het eten ik moet poepen ik moet poepen vlak daarna een stank zo hee En dat gebleer en gezeur van die parasieten Die piep stemmetjes zijn ook erg irritant Ze blijven een hele week
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en hij heeft toch zijn hart gelucht? Dus wat valt er nog te reagerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Zo, we proberen het opnieuw. Stoppen met zeiken over interpuctie en/of de OP.
moet gelijk denken aan family tiesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:26 schreef Nosh het volgende:
Wehehe hoe ongewenst was je, dat je ouders je skippy noemden?;dD
:D
:d ;d
;dD:D:
Inderdaad, je zus heeft blijkbaar al twee kinderen. Hoe oud ben jij dan al onderhand? Mensen van boven de 25-26 die nog thuis wonenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:16 schreef Takkembah het volgende:
Ga lekker op jezelf wonen
Ik ken mensen die nu 42 zijn en nog bij hun mams en paps wonenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:35 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Inderdaad, je zus heeft blijkbaar al twee kinderen. Hoe oud ben jij dan al onderhand? Mensen van boven de 25-26 die nog thuis wonen
Skippy is een mooie naam Nosh dat is niet eens een naamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:26 schreef Nosh het volgende:
Wehehe hoe ongewenst was je, dat je ouders je skippy noemden?;dD
:D
:d ;d
;dD:D:
Ik ben 23 staat ook in m,n sigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:35 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Inderdaad, je zus heeft blijkbaar al twee kinderen. Hoe oud ben jij dan al onderhand? Mensen van boven de 25-26 die nog thuis wonen
LOI cursus Nederlands. Zo duur is dat niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:51 schreef skippy22 het volgende:
M,n neefje en nichtje blijven deze week logeren bij oma en opa en oom skippy Wat een lol ik ben nou niet bepaald een kindervriend en kan niet afwachten tot ze weer weg zijn Het begon al toen ze vanmiddag kwamen hele boel geschreeuw en gedoe M,n nichtje begon al aan de oren van de hond te trekken beestje helemaalToen heeft m,n neefje een van mijn mooie model auto,s op de grond gegooid mijn mooie auro kaduk
![]()
![]()
![]()
Net aan tafel begon het alweer m,n neefje tijdens het eten ik moet poepen ik moet poepen vlak daarna een stank zo hee En dat gebleer en gezeur van die parasieten Die piep stemmetjes zijn ook erg irritant Ze blijven een hele week
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, we proberen het opnieuw. Stoppen met zeiken over interpuctie en/of de OP.Cursus lezen zo duur is dat nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:40 schreef Skv het volgende:
[..]
LOI cursus Nederlands. Zo duur is dat niet.
ik heb ook modelauto'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef Argento het volgende:
Vertel ns wat meer over die modelauto.
Die is kapotquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef Argento het volgende:
Vertel ns wat meer over die modelauto.
ja, dat wist ik, maar waar hebben we het over? Model van welke auto? Welke schaal? Hoeveel zijn er van gemaakt?quote:
vertel!quote:
Ik zal hem maar niet inkoppen hequote:
Ok, maar waar gaan we dan op reageren?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
het zijn allemaal bmw's 1 grote z4, 1 middelgrote z4, grote 850i, z3, en een kleine x5quote:
pics?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Blackletter het volgende:
[..]
het zijn allemaal bmw's 1 grote z4, 1 middelgrote z4, grote 850i, z3, en een kleine x5X5
![]()
t k*ttige is dat de ouders en grootouders altijd staan te juichen bij [fillindablank]. Maakt niet uit wat die kids doen, grootouders/ouders vinden het te gek, is nog erger dan die kids zelfquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:25 schreef Beach het volgende:
Als mijn neefjes en nichtjes komen ben ik jaloers/geirriteerd als ze mijn duur gekochte lego gebruiken die ik al 10 jaar niet meer aangeraakt heb![]()
En bah wat zijn kindertjes druk, schreeuwerig en irritant![]()
Als iemand zo schrijft en ook nog eens 23 is, dan vraag je er gewoon om. Wat een taalkundig misbaksel zeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:25 schreef Beach het volgende:
Als mijn neefjes en nichtjes komen ben ik jaloers/geirriteerd als ze mijn duur gekochte lego gebruiken die ik al 10 jaar niet meer aangeraakt heb![]()
En bah wat zijn kindertjes druk, schreeuwerig en irritant![]()
En nog thuis bij je ouders wonen op je 23stequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Als iemand zo schrijft en ook nog eens 23 is, dan vraag je er gewoon om. Wat een taalkundig misbaksel zeg.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:08 schreef PeZu het volgende:
jij zo mijn mooi model auto, wat doe je?!!?@
Je neefje zo, ja ik had hem toch gekocht! !!LOLLER!!OMG!EINS@@@!@
heb ik niet sorryquote:
Ooit welles van begrijpend lezen gehoord?quote:
Als ,t aan Skippy,s neefje en nichtje ligt wel denk ik.quote:
Lezen? School?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ooit welles van begrijpend lezen gehoord?
Krijg je als het goed is al op de basis school.
Hou je smoel kut kloonquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:19 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Wie is hier nu de parasiet ?
Ga op jezelf wonen, loser !![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:36 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niets meer van![]()
Wees eens duidelijk man!
Ach ja, iemand drukt je eventjes met de neus op de (trieste) feiten en men kan meteen geen kritiek hebbenquote:
Je neefje en nichtje mogen best weten dat ze van jou spullen af moeten blijven. Daar kun je het toch met je zus over hebben, verder is jouw kamer voor hen verboden terrein. Dan kun je daar zitten als je geen trek hebt in druk gedoe.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |