Bij de Madonna collectie (8e foto)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef Loesje29 het volgende:
Coconut, waar staat deze op de website?
Ik zal er wel 10x overheen kijken, maar kan ze nergens vinden![]()
[afbeelding]
Ik had net voor totaal 150 euroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik word gek hoor, wil zoveel kopen!! Maar moet t nog ff laten want heb nu geen geld
Ja ga het thuis toch maar bestellen denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik had net voor totaal 150 euro
maar goed kijk even hoeveel je dan wel hebt voor dat geld
Maar misschien vind je het begin december wel niet meer mooiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb dingen van begin sept. middel sept en begin dec
Dan stuur/breng je het gewoon terugquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:37 schreef MaLo het volgende:
Maar misschien vind je het begin december wel niet meer mooi
(Ik kan soms nogal snel van smaak veranderen)
Ja, dat is ook wel zo, maar het lijkt me zo raar om dingen te bestellen die je pas over ruim 3 maanden krijgtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dan stuur/breng je het gewoon terug![]()
Mijne ook, maar was vorige week al binnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef Koningin het volgende:
Ik zou zulke dingen niet online plaatsen. Vind het nogal lastig eigenlijk.
Mijn jas zou ook pas vanaf december leverbaar zijn, die heb ik dus verwijderd uit het winkelwagentje.
Ik begrijp niet zo wat het uitmaakt dat iets pas over een paar maanden leverbaar is. Als je voor die tijd een andere jas hebt gevonden annuleer je deze gewoon. Kost niets.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef Koningin het volgende:
Ik zou zulke dingen niet online plaatsen. Vind het nogal lastig eigenlijk.
Mijn jas zou ook pas vanaf december leverbaar zijn, die heb ik dus verwijderd uit het winkelwagentje.
Kan je dat gewoon ergens invullen dan ofzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef Coconut het volgende:
Dat kan ja!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:23 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Kan je dat gewoon ergens invullen dan ofzo?
Of moet je daarvoor bellen?
Bron: hm.comquote:Bezorgadres
Als je bij ons winkelt, kun je zelf kiezen waar je je bestelling wilt ophalen.
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen (dit geldt niet voor bestellingen onder rembours) of je kunt deze zelf ophalen bij een afleverpunt naar keuze. Je kunt kiezen tussen een groot aantal afleverpunten, waarvan de meeste zowel 's avonds als in het weekend geopend zijn.
Bij stap 3 bij de kassa geven we aan welke afleverpunten er bij jou in de buurt zijn. Als deze voor jou niet handig zijn, kun je gewoon een ander afleverpunt kiezen.
Er zijn bijvoorbeeld veel mensen die hun bestelling liever in de buurt van hun werk ophalen.
Als je je keuze achteraf wilt wijzigen, dan kun je dit doen bij "gegevens" op mijn pagina .
Je ontvangt bericht wanneer je je bestelling bij het door jou gekozen afleverpunt kunt afhalen. Om ons in staat te stellen je te melden dat je bestelling is aangekomen, moet je je mobiele of je vaste telefoonnummer invullen.
Die heb ik ook gehad!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:23 schreef Coconut het volgende:
Ik kreeg net ook weer een mailtje
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:12 schreef Coconut het volgende:
[..]
Bij de Madonna collectie (8e foto)![]()
Ja dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Coconut het volgende:
Hmm de site is ge-update en er staan weer wat leuke nieuwe dingen bij. Weet iemand of je ook nog items kan toevoegen aan een bestelling die je al hebt geplaatst (en nog lang niet wordt verstuurd)?
De broek staat ook bij de Madonna collectie: de foto met het grijze giletje. De blazer en de broek horen niet bij elkaar denk ik, want de broek is helemaal zwart en in de blazer zit een heel dun krijtstreepje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef Loesje29 het volgende:
Woops, fout gegaan hierboven.
Dank je Coconut! Blazer gevonden!
Die broek, waar staat die? Want die staat er dan weer niet bij...
Moet nog even wennen aan die H&M site
Past die broek die jij er naast op de foto had staan precies bij de blazer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |