Huh ? Sinds wanneer laat jij je emoties blijken stoere vent?quote:
Altijd... Mits ze er zijn uiteraard... Denk dat je het daarmee verwartquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef ondeugend het volgende:
Huh ? Sinds wanneer laat jij je emoties blijken stoere vent?
Softiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Altijd... Mits ze er zijn uiteraard... Denk dat je het daarmee verward.
het mag eens gezegd wordenquote:
Emoquote:
Die uitwerking heb ik wel vaker op vrouwenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:52 schreef ondeugend het volgende:
Alweer een stuk minder kut ineens.
Nee hoor, ben toevallig nét de playlist met emoplaten aan het samenstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:54 schreef ondeugend het volgende:
Haha zo 'ken' ik je weer.
OT Kasta voelt zich ook weer wat beter merk ik.
Hmmm triest en niet meer te redden dus.... helaasch.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, ben toevallig nét de playlist met emoplaten aan het samenstellen.
.
Wie zegt dat ik gered wil worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmm triest en niet meer te redden dus.... helaasch.
En dus voel je je bij voorbaat al oke.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik gered wil worden?.
Je kut voelen + bier + nieuwe playlist met depri muziek + een goede voorraad peuken = een ouderwets avondje emoties opwekken.
En waarom ben ik de hele tijd zo tyfus moe?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:13 schreef Q. het volgende:
Waarom is werken zo kut?
Je bent niet de enige....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
En waarom ben ik de hele tijd zo tyfus moe?
dat ben je ookquote:
Welkom in de wereld van de Werkende Mens. Wij feliciteren u hartelijk met deze grote stap in uw leven en hopen dat het u bevalt. De komende vijftig jaar zult u immers nog dagelijks met "werk" te maken krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Belabberd en tering moe.. Heb 't even he-le-maal gehad met dat eigenlijke kutwerk
Ik doe nog niet 't werk wat ik zou willen, waar ik voor geleerd hebquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de Werkende Mens. Wij feliciteren u hartelijk met deze grote stap in uw leven en hopen dat het u bevalt. De komende vijftig jaar zult u immers nog dagelijks met "werk" te maken krijgen.
Voor eventuele bijwerkingen als "moeheid", "tijdgebrek", "verveling" of "gebrek aan sociaal leven" zijn wij niet aansprakelijk te stellen. Desondanks hopen wij dat u vele plezierige uurtjes zult doorbrengen met ons nieuwe product.
Wanneer ons product u bevalt, probeer dan ook eens het expantionpack "Promotie 1.0". Goed voor uren extra frustratie.
Ik skip dat expansionpack voorlopig even, ik ben niet helemaal compatible met Werk 1.1, dat moeten ze eerst maar eens fixen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de Werkende Mens. Wij feliciteren u hartelijk met deze grote stap in uw leven en hopen dat het u bevalt. De komende vijftig jaar zult u immers nog dagelijks met "werk" te maken krijgen.
Voor eventuele bijwerkingen als "moeheid", "tijdgebrek", "verveling" of "gebrek aan sociaal leven" zijn wij niet aansprakelijk te stellen. Desondanks hopen wij dat u vele plezierige uurtjes zult doorbrengen met ons nieuwe product.
Wanneer ons product u bevalt, probeer dan ook eens het expantionpack "Promotie 1.0". Goed voor uren extra frustratie.
Een lekker wijf?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef nixxx het volgende:
alleen... wie komt er leffe blond bij me drinken?
Tering. Dacht dat het al aan het overmatig drugsgebruik lag van de afgelopen maand. Dit doet mijn oude hart weer goed. Ben niet de enige....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige....
Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed ofzo.![]()
![]()
Gaat veel te veel vrije tijd in zitten!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:13 schreef Q. het volgende:
Het is ook altijd wat met dat slapen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |