Leuke avond gehad, maar oh mén wat sta ik stijf van de caffeïne+alcohol Geen nachtrust gehad en heb ook niet het idee dat ik het nodig heb, hoewel ik gister toch best wel moe was.
[ Bericht 3% gewijzigd door Brunette op 06-08-2006 07:49:32 ]
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Puik, ditmaal uitgeslapen, lekker uitgerust, schoongemaakt en m'n fornuis is weer werkzaam. Bah, de prut die onder het metalen dekseltje vandaan kwam was voldoende voor 4 friettenten om jarenlang patat in te bakken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
Maar diep van binnen voel ik toch iets groeien. Het lijkt positief maar ik ben er nog niet helemaal uit. Ik wil krassen, maar ik doe het niet vanwege dat kleine gevoel. Sinds ik dit van me af heb geschreven merk ik dat de nood om te krassen toch iets kleiner wordt en het positieve gevoel begint toe te nemen. Ik voel me nu matig. Matig is niet goed genoeg, dus ik heb een dipje. Gelukkig kan ik mezelf in de spiegel zien en daar zie ik een leuke man dus ik voel me nu meer dan matig. Ik voel me redelijk. Redelijk is goed. Omdat ik me goed voel durf ik wel stiekem te huppelen. Huppelen maakt endorfine aan in m'n lichaam, waardoor ik me uistekend ga voelen. Ik rook een sigaret om de endofrine te stimuleren. Ik voel me licht in m'n hoofd. Blij zelfs. Ik lach. Ik voel de blijheid plaats maken voor geluk.
Iemand die graag een kwal speelt hoeveel zou dat op langere termijn toevoegen aan mijn leven? Eens even denken...vast heel veel. Doe dan, ga dat lekker op je eentje doen.Dat krijg ik er maar niet in.
High hopes and aspirations, and years, above my station Maybe but all this time I've tried to walk with dignity and pride