Jezus wat een triest persoontje ben jij, iedereen heeft wel is zijn mindere wedstrijden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:26 schreef AlwaysSCC het volgende:
en heeft makkelie zijn gratis mandemakers keuken al besteld?
Het zit je wel diep he...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef AlwaysSCC het volgende:
ff logisch redeneren dan, volendam is de afgelopen jaren hoger geeindigd dan zwolle, dus volendam zal wel een penalty kado krijgen.
feyenoord is ook een grote club natuurlijk, dus die zullen wel een buitenspelgoal scoren zonder dat makkelie daarvoor vlagt...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef Pjotter1 het volgende:
wordt hoognodig tijd dat de mogelijkheid bestaat om een scheidsrechter te wisselen na arbitrale fouten!!!!!
quote:Geregistreerd op: zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:41
Laatste bezoek: 2 dagen, 18 uur geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef Cambuur4life het volgende:
wat een dikke mongool die vent ju
als dit de nederlandse scheidsregters binne ken je beter stoppen met voetbal hier
quote:Geregistreerd op: zondag 19 augustus 2007 @ 22:46
Laatste bezoek: 1 dag, 4 uur geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
ja ik zei toch: het gaat om betaald voetbal, niet om een 3e klasse zondag... iedereen heeft als doelstelling de play offs/ promotie, de spelers trainen keihard voor zo'n wedstrijd, supporters kijken er wekenlang naar uit, en als dat op zo'n manier verpest wordt kan ik me daar aardig kwaad over maken. wat als het aan het eind op 1 punt aankomt? of wat denk je wat het met de toeschouwers van vrijdag a.s. had gedaan als we minimaal gelijk hadden gespeeld bij rkc?quote:
De vierde official heeft doorgaans geen vlag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef AlwaysSCC het volgende:
ff logisch redeneren dan, volendam is de afgelopen jaren hoger geeindigd dan zwolle, dus volendam zal wel een penalty kado krijgen.
feyenoord is ook een grote club natuurlijk, dus die zullen wel een buitenspelgoal scoren zonder dat makkelie daarvoor vlagt...
Dan zouden ze bij deze wedstrijd een 3 hebben gegeven, afgaande op de mening van de Cambuur-gasten hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die cijfers heb ik al lang m'n twijfels bij, me afvragende of er daadwerkelijk een rapporteur bij iedere wedstrijd zit, of dat men afgaat op meningen van derden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |