abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52485951
en heeft makkelie zijn gratis mandemakers keuken al besteld?
pi_52486264
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:26 schreef AlwaysSCC het volgende:
en heeft makkelie zijn gratis mandemakers keuken al besteld?
Jezus wat een triest persoontje ben jij, iedereen heeft wel is zijn mindere wedstrijden.

Ik hoop op een ban.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_52486973
mindere wedstrijden? hij geeft 3 doelpunten weg en had rood moeten geven aan mulder. het is betaald voetbal, geen 3e klasse zondag ofzo
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:48:08 #129
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_52490482
Och, zo sterk heb ik het niet bedoeld hoor, maar feit blijft voor mij dat hij gister wel heel matig floot, om het zacht uit te drukken.

Scheidsrechters met ambities is prima, en ik hoop van harte dat hij kan en wil leren van zijn fouten, misschien komt het dan toch nog goed met Danny
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_52490815
@Ascot, vink ving die bal BEWUST op met de arm, tot 2x toe zelfs. dat is dus de hand naar de bal. de grensrechter ziet het duidelijk gebeuren en doet ook helemaal niks.

bij de penalty situatie krijgt rudy jansen die bal gewoon hard tegen de arm aangeschoten. dit is dus aangeschoten hands, geen sprake van opzet en dus duidelijk de bal naar de hand ipv andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysSCC op 19-08-2007 21:02:24 (val=bal) ]
pi_52504164
Wel leuk, AlwaysSCC een nieuwe Cambuur-supporter!! Vorig jaar ook nog geweest op 19 september??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52508289
nee niet geweest
pi_52514527
wat een dikke mongool die vent ju
als dit de nederlandse scheidsregters binne ken je beter stoppen met voetbal hier
makelie, dikke kutmongool!
pi_52541771
Heren, voor de duidelijkheid en om uit eigen ervaring te kunnen spreken, zie de link om zelf te kunnen beoordelen of het 2 terechte penaltys waren en waar je dan van hands kan spreken, zoals de cambuur supporters zeggen, ik zie het niet?!

http://www.rtl.nl/(vm=/sp(...)atting.wmv_plain.xml
Designed for movement!
pi_52545097
die bal die vink in de kruising ramt gaat toch echt duidelijk 2x hands aan vooraf dus dan moet je beter kijken

die handsbal van rudy janssen is gewoon aangeschoten en onbewust (bal naar de hand) 100% GEEN penalty dus

die 1e penalty kan je in principe geven maar ik vind hem wel heel heel erg makkelijk gegeven, garcia kan niks meer, komt ergens bij de achterlijn uit, en in dit geval raakt van der vlag hem ook niet, dus geen penalty

de vrije trap waar cambuur dan uit scoort gaat een keiharde overtreding aan vooraf van D mulder op el khalifi, waar je gewoon in 1x rood voor moet geven.

de scheids van liverpool - chelsea is geschorst voor 2 weken, alleen de knvb is zo'n softe organisatie dat ze niet voor fouten uit durven te komen
pi_52547235
Discussie heeft geen zin, jij wil alleen maar zien wat je wil zien en dat komt door je cambuur bril.
Designed for movement!
pi_52548396
ja en jij kijkt door je danny makkelie fan bril

ik snap jou niet hoor, zie je dan echt niet dat er 2x hands gemaakt word voor die goal?
en rudy jansen krijgt amper tijd om zijn arm weg te trekken
en ik heb ook eerlijk gezegd dat ik die 1e nog kan begrijpen dat ie hem geeft, het was er niet 1, maar vanuit de positie van de scheids kan ik me voorstellen dat hij hem geeft..

maar het gaat om de 3-2 en de 4-2, die cruciale handsgoal en penalty doen ons gewoon de das om
pi_52548812
Hij maakt nog wel veel grote fouten zeg.
pi_52559214
Op teletekst staat dat Danny vrijdag naar FC Volendam - FC Zwolle moet en hij is 4e official bij Feyenoord.
Designed for movement!
pi_52559876
ff logisch redeneren dan, volendam is de afgelopen jaren hoger geeindigd dan zwolle, dus volendam zal wel een penalty kado krijgen.

feyenoord is ook een grote club natuurlijk, dus die zullen wel een buitenspelgoal scoren zonder dat makkelie daarvoor vlagt...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:43:55 #141
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52560209
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef AlwaysSCC het volgende:
ff logisch redeneren dan, volendam is de afgelopen jaren hoger geeindigd dan zwolle, dus volendam zal wel een penalty kado krijgen.

feyenoord is ook een grote club natuurlijk, dus die zullen wel een buitenspelgoal scoren zonder dat makkelie daarvoor vlagt...
Het zit je wel diep he...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:45:37 #142
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52560248
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef Pjotter1 het volgende:
wordt hoognodig tijd dat de mogelijkheid bestaat om een scheidsrechter te wisselen na arbitrale fouten!!!!!
quote:
Laatste bezoek: 2 dagen, 18 uur geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef Cambuur4life het volgende:
wat een dikke mongool die vent ju
als dit de nederlandse scheidsregters binne ken je beter stoppen met voetbal hier
quote:
Laatste bezoek: 1 dag, 4 uur geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
pi_52561601
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Grulez het volgende:

[..]

Het zit je wel diep he...
ja ik zei toch: het gaat om betaald voetbal, niet om een 3e klasse zondag... iedereen heeft als doelstelling de play offs/ promotie, de spelers trainen keihard voor zo'n wedstrijd, supporters kijken er wekenlang naar uit, en als dat op zo'n manier verpest wordt kan ik me daar aardig kwaad over maken. wat als het aan het eind op 1 punt aankomt? of wat denk je wat het met de toeschouwers van vrijdag a.s. had gedaan als we minimaal gelijk hadden gespeeld bij rkc?
pi_52564636
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef AlwaysSCC het volgende:

De vierde official heeft doorgaans geen vlag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52566337
ohja 4e official, verkeerd gelezen;)
pi_52583026
Respect voor de man in het zwart!

Ik heb wel eens wedstrijdjes van de F-jes gefloten en schoolvoetbaltoernooien en dán is het al moeilijk om de juiste beslissing te nemen. In het betaalde voetbal zijn de belangen groter en elke beslissing wordt door de benadeelde aangevochten.

Het lijkt mij een goeie regel dat een speler een gele kaart moet krijgen als hij tegen de scheidsrechter praat. Een scheidsrechter bepaalt en een speler heeft niks te bepalen, dus praten tegen de scheids heeft geen zin.
wie zaait zal oogsten.....
pi_52596563
Danny heeft een voldoende gescoord bij de VI, hij heeft een 6 als cijfer, boven hem waren er twee scheidsrechters met een score van 7.
Designed for movement!
pi_52596949
Die cijfers heb ik al lang m'n twijfels bij, me afvragende of er daadwerkelijk een rapporteur bij iedere wedstrijd zit, of dat men afgaat op meningen van derden.
That's all folks!
pi_52597111
Het schijnt dat MM de VI-redactie blackmailed.
pi_52597229
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die cijfers heb ik al lang m'n twijfels bij, me afvragende of er daadwerkelijk een rapporteur bij iedere wedstrijd zit, of dat men afgaat op meningen van derden.
Dan zouden ze bij deze wedstrijd een 3 hebben gegeven, afgaande op de mening van de Cambuur-gasten hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')