Hij heeft door Loval nog altijd een hekel aan GAE. Zie de OP.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrijdag floot hij trouwens GAE - Helmond. Dat deed hij behoorlijk pietluttig, hij gaf met z'n gefluit niet de kans om de wedstrijd een leuke wedstrijd te laten worden. Beide kampen ergerden zich eraan.
Uh, jawelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef Catch22- het volgende:
Hij heeft toch al 2 Eagles wedstrijden gefloten lees ik hier.. Zijn geen wedstrijden in de marge
quote:
Rubbereend, heb jij die foto van Ascot al in de OP gezet?quote:Bij Heerjansdam - Capelle (hoofdklasse) is scheidsrechter Heins in de rust geblesseerd uitgevallen. Hij werd vervangen door arbiter Makkelie uit de betaalde sector, die toevallig aanwezig was. De tweede helft begon een half uur later.
Netjes van m.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef methodmich het volgende:
Wat een aardige kerel is het toch ook. Nooit te beroerd om een handje te helpen. Ook vandaag weer:
[..]
Dat zou dan de eerste echte beroemdheid in VBL zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:54 schreef methodmich het volgende:
Kom je ook uit Dordrecht dan of ken je hem op een andere manier? Zeg maar dat hij eens in zijn fantopic moet posten.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:23 schreef LoveProfusion het volgende:
werkt of werkte bij de politie. Erg sociale jongen.
Ken Danny via het uitgaanscircuit al een paar jaar..Als ik hem zie zal ik het hem zeggen, maar heb hem al een tijdje niet gesproken. Ik denk nu met de zomer dat ik hem wel weer tegenkom.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:54 schreef methodmich het volgende:
Kom je ook uit Dordrecht dan of ken je hem op een andere manier? Zeg maar dat hij eens in zijn fantopic moet posten.
Ik zal hem er eens naar vragen:) misschien heb ik zijn msn nog ergens en anders kan ik daar viavia wel weer aankomen. Ik denk alleen niet dat scheidsrechters zich mogen uitspreken over het voetbal (favo club, beslissingen) en dergelijke omdat ze objectief moeten zijn. Maar ik neem aan dat hij hier wel mag posten welke wedstrijden enzo hij fluit. Wat ik erg tof vind is dat hij zo jong is en al op het hoogste niveau fluit en hij heeft er echt passie voor, dat merk je gewoon als je er met hem over praat.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:45 schreef Ascot het volgende:
Ik heb wel is gehoord dat scheidsrechters uit het betaalde voetbal niet mogen reageren op forums of het geven van interviews. De KNVB is daar zeer alert op en laat door bepaalde mensen controleren of deze regels ook in acht worden genomen. Mogelijk dat dit Dannie belet om te kunnen reageren op zijn eigen fan-topic???
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |