Nee, we maken ieder ons eigen eten klaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef yvonne het volgende:
Ik ben helemaal fan van je recepten
Eet Sandra dat ook?
Ik ben aan de dunne, maar dat kan ook van de bruine bonen van gister komen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe zit het ondertussen met de naverschijnselen van de nasiblokken?
Trekt wel weer bijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmmmja, doelde meer op de misselijkheid waar je het net over had.
Ik dacht dat mijn frituurpan er ongezond uit zag... maar van deze word rob niet vrolijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, daar is de eerste huismus die iets gaat mededelen over je frituurpan.
quote:
En die unit waar hij het intyft zal ook niet meewerkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooooh arme ziel
Je vroeg er ook wel een beetje om hoor. Zulk voedsel bij de aldi halen en dat dat dapper op eten
![]()
die staat hier in toch, aapquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, er staat mij nog iets bij van een ander bizar recept... ook iets met een pannenkoek en iets uit de frituur....
Zeg jamai, tijd voor een nieuwe bril? Lees de laatste regel van dat recept eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja 1 ja, er waren er toch meer?Iets met een frikadel e.d.?
Godkutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg jamai, tijd voor een nieuwe bril? Lees de laatste regel van dat recept eens
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Godkut
En dan heb ik dus sinds zaterdag een nieuwe
Ik voel een nieuw topic opkomen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]niet best.
Met saté is het ook lekker btwMaar gefrituurde saté heb ik dan weer niet geprobeerd
Dat lijkt me niet lekker worden...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]niet best.
Met saté is het ook lekker btwMaar gefrituurde saté heb ik dan weer niet geprobeerd
Bedoelde je mij met de 'huismus'?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, daar is de eerste huismus die iets gaat mededelen over je frituurpan.
Nee, maar ik heb nog niet gegeten vandaag, dus wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:56 schreef NJ het volgende:
Heb je verder nog wat lekkere recepten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |