Je vergeet: "dat interesseert me weinig/niet"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Weet je cart_man, jouw manier van discussieren is wel lekker makkelijk he?
Een Ajacied post wat argumenten, en jij beantwoord ze altijd ALLEEN maar met "dit klopt niet, dit is niet waar etc, je weet niet waar je het over hebt" compleet zonder tegen argumenten. Lekker makkelijk hoor..
Dat werkt nou niet echt lekker he?.
Ken je vijand of niet doopyquote:Grappig dat je Cruijff aanhaalt, hij was persoonlijk verantwoordelijk voor jullie laatste landstitel, toch?
quote:
Dat staat er totaal los van hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan noemde je daaaaaaaaaaaaaaaaaaaan en mij dom?![]()
Poeh hee, was me dat even een afslachting.......quote:
Klopt. Je quote een bericht dat niet van mij is over Meester Johan en zegt dan dat ik mijn vijand moet kennenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan noemde je daaaaaaaaaaaaaaaaaaaan en mij dom?![]()
Wie heeft het over een afslachting....?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Poeh hee, was me dat even een afslachting.......![]()
aan al diequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wie heeft het over een afslachting....?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:20 schreef HeatWave het volgende:
We waren snel tevreden vorig seizoen.
Ik doel met diequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
aan al die![]()
te zien..
Maar leuk om te zien dat je als ajax fan compleet uit je plaat gaat bij een 2-1 nederlaag tegen Groningen.![]()
Al hebbie daarme wel een V-CL ticket mee behaald..
Nou, zie het Ajax topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd hoe het dit seizoen met Ajax zal gaan, verwachtingen zijn uber hoog.. er gaat wel even kampioen geworden worden..
* venomsnake is benieuwd..
Na zo'n negatief stukje verwacht ik wel dat je nog even meldt dat we de beste zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, zie het Ajax topic.
Ik probeer zelf niet al te positief te zijn nog. Zo goed gaat het allemaal nog niet. Maar als ik dat zeg ben ik een negatieve azijnpisser volgens mijn mede-ajacieden.
Ajax heeft een redelijk elftal op papier, maar eerst maar eens zien hoe dat zich in de praktijk houdt..
Ajax had vorig jaar ook een redelijk elftal op papier, maar het was de technische staf die zo blunderde. Ik denk dat het dit jaar wel goed zal uitpakken met Henkie aan het roer. Maargoed, daar is het Ajax topic voor!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, zie het Ajax topic.
Ik probeer zelf niet al te positief te zijn nog. Zo goed gaat het allemaal nog niet. Maar als ik dat zeg ben ik een negatieve azijnpisser volgens mijn mede-ajacieden.
Ajax heeft een redelijk elftal op papier, maar eerst maar eens zien hoe dat zich in de praktijk houdt..
We zijn de mooiste en beste club van de wereld natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Na zo'n negatief stukje verwacht ik wel dat je nog even meldt dat we de beste zijn
* venomsnake even lezen gaat.quote:
Heitinga, Sneijder, vd Vaart.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tsja, clubliefde is een groot woord maar spelers als Kuyt, Hofs, Lodewijks, enz. houden toch veel meer van hun club dan zo'n walgelijke Zlatan (ook nog als held gezien in a'dam puur om z'n kwaliteiten) of de Jong?
Ik hoop het, dan kan ik namelijk weer lekker hard op mijn vingers fluiten in het stadion en ik vind het altijd zo mooi klinken als bijna het hele stadion meefluit...!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik denk dat als Ajax geen kampioen wordt, en met meer dan 3 punten verschil van de nummer 1 eindigt, het een teleurstellend seizoen genoemd mag worden, gezien de nieuwe selectie. Ik bedoel, dit is materiaal waar je halve finale CL mee kunt halen.
quote:
Het wordt allemaal wat overdreven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
gezien de nieuwe selectie. Ik bedoel, dit is materiaal waar je halve finale CL mee kunt halen.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat overdreven.
Een goeie verdediger er bij. Een reserve van Barca en meteen moet je de halve finale van de cl kunnen halen![]()
Twee ervaren middenvelders erbij. Dat is waar het vorig seizoen nogal eens spaak liep. Het middenveld is nu meer in balans, met Roger en Gabri. En Huntelaar legt er dit seizoen ook gewoon weer 30+ in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Een goeie verdediger er bij. Een reserve van Barca en meteen moet je de halve finale van de cl kunnen halen![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik ga niet meer naar Lloret op vakantie![]()
Terwijl jullie zuurtjes druk bezig waren met zo hard mogelijk kutkankerjoden te schreeuwen lag ik te krikken. Dat vond ik een stuk betere invulling van mijn vakantie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar kreeg je natuurlijk telkens klappen.![]()
Je vergeet wel een basisspeler van Villarreal, een international van roemenië en basisspeler van Steaua Boekarest, een ervaren keeper en het feit dat er natuurlijk ook nog aardige wat potentie in de overige selectie zit....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik kan wel knetterhard gewoon fluiten (en dat valt te leren)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kan niet op m'n vingers fluiten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Twee ervaren middenvelders erbij. Dat is waar het vorig seizoen nogal eens spaak liep. Het middenveld is nu meer in balans, met Roger en Gabri.,
dan wapper je toch lekker met je zakdoekjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kan niet op m'n vingers fluiten
Dat ziet er ook gaaf uit ja, allemaal witte zakdoekjes! Net als met die vlaggetjes voor de Champions League!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan wapper je toch lekker met je zakdoekje
Ik snap niet dat kritiek op de spelers of bestuur oid zo debiel is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan wapper je toch lekker met je zakdoekje
ik geef je alleen een suggestie hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet dat kritiek op de spelers of bestuur oid zo debiel is.
F'noorders maakt het natuurlijk niets uit dat ze al jaren niets meer voorstellen. Die willen toch alleen maar Ajacieden doodmaken....
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |