Sterker nog, ik weet dat ze het nog steeds verschrikkelijk vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Denk je dat dat Feyenoorders iets boeit?![]()
Moet ik hier serieus op ingaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Niet alleen het Legioen is eerder met dingen, wij wonnen de eerste (ook de laatste) Europa Cup en zetten het Nederlandse voetbal op de kaart
Het enige wat ik er verschrikkelijk aan vind is dat er geen Feyenoorder voor z'n club opkwam door die kutjood een dubbele beenbreuk te bezorgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet dat ze het nog steeds verschrikkelijk vinden![]()
óóóóóóóóóóóóóh ja! Dat was tegen jullie hé!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het enige wat ik er verschrikkelijk aan vind is dat er geen Feyenoorder voor z'n club opkwam door die kutjood een dubbele beenbreuk te bezorgen.
Whehehequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Niet alleen het Legioen is eerder met dingen, wij wonnen de eerste (ook de laatste) Europa Cup en zetten het Nederlandse voetbal op de kaart
Het enige wat ze bij Ajax eerder doen is wegrennen
Bij mijn weten gaan er verschilende verhalen de rondte;quote:
Je wilde zeggen dat ajax dat heeft gedaan?quote:
snap ook wel dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over de clubs harry![]()
Dit is nogal een understatement he.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die hebben later het voetbal idd NADRUKKELIJKER op de kaart gezet, maar Feyenoord maakte het begin
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:31 schreef daaaaan het volgende:
Zo kan een supporter van een Europese topclub jullie ook uitlachen omdat ze meer prijzen hebben,
Er is volgens mij geen enkele Engelse club met een vollere prijzenkast dan ajax...quote:
quote:
Je hoeft geen Arsenal-supporter te zijn om ajax te mogen uitlachen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]![]()
Maar jullie mogen Ajax nog harder uitlachen
Een Engelse landstitel of FA Cup is natuurlijk veel meer 'waard' dan een Nederlandse landstitel of een Amstel Cupquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkele Engelse club met een vollere prijzenkast dan ajax...
Dat doet er natuurlijk niet toe.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Een Engelse landstitel of FA Cup is natuurlijk veel meer 'waard' dan een Nederlandse landstitel of een Amstel Cup
Dat klopt maar wij hebben die term niet zelf verzonnen, het waren juist de uit-supporters. Wel hebben wij natuurlijk verschillende joodse voorzitters gehad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan er verschilende verhalen de rondte;
Als de bezoekende club naar ajax moest, kwamen ze door een jodenbuurt.
Daarom zeiden ze vaak "we gaan weer naar de joden toe".
Ziehier; De Joden zijn geboren![]()
Europa beperkt zich ineens tot Nederland en Engeland?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkele Engelse club met een vollere prijzenkast dan ajax...
blijft triest, die vlaggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat klopt maar wij hebben die term niet zelf verzonnen, het waren juist de uit-supporters. Wel hebben wij natuurlijk verschillende joodse voorzitters gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |