abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40386411
Wie heeft hier ervaring mee? Stel ik en mn maat pakken onze koffers voor een zon vakantie. We gaan zo maar op een dag naar Schiphol om te kijken wat er voor last minutes zijn.

Wie heeft dit wel eens gedaan? En wat is er veelal te krijgen? Wat zijn de prijzen (is het zeer goedkoop of valt dat nog tegen)? En kun je dan ook lastminutes krijgen met hotel en alles erop en er aan?
pi_40386600
Lees een van de 24 andere topics hier, en kom er achter dat op internet zoeken veel makkelijker en goedkoper is
pi_40386692
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef DutchTrain het volgende:
Lees een van de 24 andere topics hier, en kom er achter dat op internet zoeken veel makkelijker en goedkoper is
Beetje erg kort door de bocht en bovendien niet waar

Op Schiphol hebben veel reisburo's zoals Sunweb en Peter Langhout een eigen desk waar ze de op (zeer) korte termijn afgezegde reisjes soms tegen veel lagere prijzen wegdoen dan dat ze origineel kostten, beter dat dan helemaal niemand die betaald.

Je kunt het dus zeker proberen, al zul je niet de enige zijn die dat in het hoogseizoen probeert
Whatever you're about to discover we off that.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:21:40 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40386745
een vriend van vroeger deed dat wel eens. ging ie met zijn rugzak om naar schiphol en een paar uur later zat ie op bestemming naar een land dat voorhanden was. hij zei altijd dat het heel goedkoop was. ik zelf hou meer van een geplande vakantie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:24:50 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40386811
Ik weet niet hoe het nu is, maar een week geleden lieten ze in het Journaal zien dat de reisburo's op Schiphol niks hadden. Er kwamen veel meer mensen die op de bonnefooi weg wilden dan dat ze nog plekken hadden.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:25:32 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40386835
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:24 schreef Jojogirl het volgende:
Ik weet niet hoe het nu is, maar een week geleden lieten ze in het Journaal zien dat de reisburo's op Schiphol niks hadden. Er kwamen veel meer mensen die op de bonnefooi weg wilden dan dat ze nog plekken hadden.
sta je daar bezakt en gepakt. kan je weer naar huis
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40387018
Ik zou het ook niet proberen in het hoogseizoen... vooral niet nu het weer minder wordt, veel mensen willen alsnog effe snel weg...
Whatever you're about to discover we off that.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:58:01 #8
42376 aierwin
callto://aierwin
pi_40387785
Hierover stond vandaag ook een stuk in de NRC.Next.
Kan nu online 't artikel zo snel niet vinden.
bla bla... ik ben te links voor fok! --- jaja ook ik blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')