Van mensen die zichzelf pijpen?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef tijgernoot het volgende:
Zijn hier ook foto s of filmpjes van?
volgensmij heeft elke man het wel eens geprobeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Mirjam het volgende:
zouden jullie 't doen, als je het zou kunnen..?
Scary movie 2quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef veda het volgende:
[..]
Van mensen die zichzelf pijpen?
Je moet scary movie een keer kijken
quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik heb het vaak geprobeerd, maar ik hoorde dat je dan een paar ribben moet weghalen.
Ben toen naar de huisarts geweest voor informatie. Of het schadelijk is voor je longen enzovoort. Ze zei dat dat niet het geval was. Toen heb ik informatie ingewonnen over de kosten van een dergelijke ingreep. Daar schrok ik toen wel van, reden waarom ik het niet gedaan heb destijds.
Maar zoals eerder gezegd lijkt mij het beter als een vrouw het doet. Maar da begint nu ook aardig de kosten in te lopen. Ik twijfel nu of een operatie niet op langere termijn goedkoper is
Overweeg je een operatie zodat jij jezelf kan pijpen?quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik heb het vaak geprobeerd, maar ik hoorde dat je dan een paar ribben moet weghalen.
Ben toen naar de huisarts geweest voor informatie. Of het schadelijk is voor je longen enzovoort. Ze zei dat dat niet het geval was. Toen heb ik informatie ingewonnen over de kosten van een dergelijke ingreep. Daar schrok ik toen wel van, reden waarom ik het niet gedaan heb destijds.
Maar zoals eerder gezegd lijkt mij het beter als een vrouw het doet. Maar da begint nu ook aardig de kosten in te lopen. Ik twijfel nu of een operatie niet op langere termijn goedkoper is
Nee, een narcist.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:27 schreef kinky_queen het volgende:
Wat ik me afvraag, als je jezelf pijpt, ben je dan homo?
epic if truequote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef tom_das_bom het volgende:
Delen!quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Californium het volgende:
doet me denken aan een foto die ik vanmiddag in mijn mailbox kreeg
Ik snap niet waarom er zo op gereageerd wordt. Er zijn hier vast wel mensen zijn die hetzelfde zouden willen hier op Fok, ik neem alleen al vast de volgende stap.quote:
* Adolecens reageert ff serieus.quote:Op maandag 21 september 2009 22:11 schreef tom_das_bom het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er zo op gereageerd wordt. Er zijn hier vast wel mensen zijn die hetzelfde zouden willen hier op Fok, ik neem alleen al vast de volgende stap.
Ik weet van mezelf dat ik niet snel een vriendin zal krijgen en ik heb geen zin meer om alleen 'de hand' te kunnen gebruiken en om nou al mijn geld in de betaalde liefde te steken nee dank je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |