abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72790588
Zijn hier ook foto s of filmpjes van?
pi_72790647
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef tijgernoot het volgende:
Zijn hier ook foto s of filmpjes van?
Van mensen die zichzelf pijpen?
Je moet scary movie een keer kijken
pi_72790693
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Mirjam het volgende:
zouden jullie 't doen, als je het zou kunnen..?
volgensmij heeft elke man het wel eens geprobeerd

euhm, ja ik zou het wel doen maar niet klaarkomen in mijn mond
pi_72791111
Zoek een vriendin ofzo
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  woensdag 16 september 2009 @ 01:30:27 #80
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_72791162
ik kon dat vroeger
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_72919763
het lijkt me helemaal niet lekker om mezelf te pijpen
pi_72925425
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef veda het volgende:

[..]

Van mensen die zichzelf pijpen?
Je moet scary movie een keer kijken
Scary movie 2

"Let me help you."
"I don't NEED your help lady! I can do it myself!"

pi_72929785
Ik blijf me elke keer weer verbazen
pi_72930079
Whehe dat aan aantal views Heel mannelijk Fok! ligt opgerold op hun bed
pi_72945373
doet me denken aan een foto die ik vanmiddag in mijn mailbox kreeg
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 20 september 2009 @ 20:48:29 #86
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_72946390
Ik heb het vaak geprobeerd, maar ik hoorde dat je dan een paar ribben moet weghalen.

Ben toen naar de huisarts geweest voor informatie. Of het schadelijk is voor je longen enzovoort. Ze zei dat dat niet het geval was. Toen heb ik informatie ingewonnen over de kosten van een dergelijke ingreep. Daar schrok ik toen wel van, reden waarom ik het niet gedaan heb destijds.

Maar zoals eerder gezegd lijkt mij het beter als een vrouw het doet. Maar da begint nu ook aardig de kosten in te lopen. Ik twijfel nu of een operatie niet op langere termijn goedkoper is
I love life
pi_72946431
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik heb het vaak geprobeerd, maar ik hoorde dat je dan een paar ribben moet weghalen.

Ben toen naar de huisarts geweest voor informatie. Of het schadelijk is voor je longen enzovoort. Ze zei dat dat niet het geval was. Toen heb ik informatie ingewonnen over de kosten van een dergelijke ingreep. Daar schrok ik toen wel van, reden waarom ik het niet gedaan heb destijds.

Maar zoals eerder gezegd lijkt mij het beter als een vrouw het doet. Maar da begint nu ook aardig de kosten in te lopen. Ik twijfel nu of een operatie niet op langere termijn goedkoper is
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72947570
quote:

Overweeg je een operatie zodat jij jezelf kan pijpen?

Ik zou zeggen koop voor dat geld een strippenkaart voor de hoeren ofzo.
pi_72949270
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 03:27 schreef kinky_queen het volgende:
Wat ik me afvraag, als je jezelf pijpt, ben je dan homo?
Nee, een narcist.
pi_72949641
Dan moet je toch ook in je eigen mond spuiten?
pi_72954864
quote:

epic if true
pi_72954955
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Californium het volgende:
doet me denken aan een foto die ik vanmiddag in mijn mailbox kreeg
Delen!
pi_72975707
euhm... is echt niet comfortabel om zo jezelf klaar te krijgen hoor... is ten eerste zeer ongemakkelijk en ten 2de sluit het ook je ademhaling af (door zo geplooid te zitten).
pi_72975915
een minderjarig meisje kost maar een paar euro,

liever dat dan een week rugpijn
  maandag 21 september 2009 @ 22:11:24 #95
260218 tom_das_bom
Ich bin das Bommmmba
pi_72983810
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom er zo op gereageerd wordt. Er zijn hier vast wel mensen zijn die hetzelfde zouden willen hier op Fok, ik neem alleen al vast de volgende stap.

Ik weet van mezelf dat ik niet snel een vriendin zal krijgen en ik heb geen zin meer om alleen 'de hand' te kunnen gebruiken en om nou al mijn geld in de betaalde liefde te steken nee dank je.
I love life
pi_72984308
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:11 schreef tom_das_bom het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom er zo op gereageerd wordt. Er zijn hier vast wel mensen zijn die hetzelfde zouden willen hier op Fok, ik neem alleen al vast de volgende stap.

Ik weet van mezelf dat ik niet snel een vriendin zal krijgen en ik heb geen zin meer om alleen 'de hand' te kunnen gebruiken en om nou al mijn geld in de betaalde liefde te steken nee dank je.
* Adolecens reageert ff serieus.

Het lijkt mij dat door jezelf te pijpen je hetzelfde gevoel krijgt, als wanneer je jezelf aftrekt. Het gaat niet meer om de handeling, maar om het resultaat. Van aftrekken zelf word ik niet opgewonden of vind ik geen geil gevoel. Het gaat mij dan puur om het klaarkomen. Als mijn vriendin me daarentegen aftrekt, vind ik dat wel een lekker en opwindend gevoel en is het orgasme een lekkere bonus.

Ik heb het idee dat je dat gevoel dus ook krijgt, als je jezelf zou kunnen pijpen. De handeling is anders, maar je ervaart hetzelfde en het gaat uiteindelijk alleen om je orgasme.

Dus ik vermoed dat je dan een nog grotere teleurstelling krijgt, omdat je veel geld hebt uitgegeven voor zoiets en er dan vervolgens achter komen dat het totaal niet bevredigend is.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:25:53 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_73017120
quote:
Op woensdag 16 september 2009 01:30 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik kon dat vroeger

Pics?

ik ook, hihi
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_73031069
Jezelf kietelen heeft ook niet het effect als dat een ander dat doet

Nu is het wel zo dat ik mij alleen maar zelf kan kietelen, ik ben niet zo flexiebel
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:24:34 #99
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_73041436
2 jaar terug kon ik me eikel een kusje geven =D ben nu aleen wat aangekomen en red het echt niet meer
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_73281181
Je bent ziek...
[img]http://img161.imageshack.us/img161/4809/11252al9.png[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')