Je hoeft alleen maar die TXT in je post te plakken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Tally het volgende:
Ik krijg die hoeren OP niet goed
Die klote avatars willen nie
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:32 schreef Armageddon het volgende:
Willen alle noobs weer even optiefen? Dank u!
Och.. zal ze vast vergeten zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep...samen beslist... Ze is nu met vakantie, zal d'r binennkort eens vragen of ze ome les nog kent
O ik ben er zo nu en dan..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie je niet meer in gc of ik kom op de verkeerde tijden dat kan ook.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een gedonder weer vannacht he
Onweer en flitsen..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa het onweerde daarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:52 schreef Frutsel het volgende:
nu komt die bui dus hier....wat regenen... hopelijk komt de onweer er ook nog bij...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa het onweerde daar
Nothing but love mennnnnnnnn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:32 schreef Armageddon het volgende:
Willen alle noobs weer even optiefen? Dank u!
Euhmz.. ik zal ff kijken of ik een kleinere beschikbaar kan maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:40 schreef Tally het volgende:
Ja ik had al gevonden Arma maar ik werd even gestoord
Hoe durven ze..
En n00b ik wilde je er tussen plakken maar je icoontje is te groot
mmm.. Hij is echt 60x60 px...quote:
Trio? Waar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:45 schreef just me het volgende:
Arma ik ga even de stad in, kijken hoe duur rubbertjes voor jullie trio zijn
Thnx Kanjert.quote:
LoLz... duurde ff.. maar dan heb je wel wat he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:19 schreef Tally het volgende:
Aanpast in de OP n00b!
Veel succes dan maar weer he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef Joene het volgende:
Zo tvptje dan maar , ben weer studeren !
succes...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef Joene het volgende:
Zo tvptje dan maar , ben weer studeren !
Ja dank je , heb ik 9 augustus meer nodig denk ikquote:
Bestquote:
Die trio bij jullie thuis!quote:
Klagen kan altijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:28 schreef David Letterman het volgende:
[..]
zijn gangetje...niks te klagen...
Tja.. Ik zit nogsteeds af te wachten of ze de 23ste of de 22ste plek hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dank je , heb ik 9 augustus meer nodig denk ik![]()
Tschuessquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Klagen kan altijd
Zijn we mensen voor..
Ik ga er vandoor..
Prettige avond mensen!
ik zit me nog steeds af te vragen waarom ik ook weer volgende week examen wil doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Ik zit nogsteeds af te wachten of ze de 23ste of de 22ste plek hebben.
quote:
ff doorzetten, nog een weekje...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zit me nog steeds af te vragen waarom ik ook weer volgende week examen wil doen![]()
Het gaat echt lekker![]()
We zullen het zienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef David Letterman het volgende:
[..]
[..]
ff doorzetten, nog een weekje...
Hahahahaha.. ja.. Ik moest vanavond ook maar eens beginnen met leren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zit me nog steeds af te vragen waarom ik ook weer volgende week examen wil doen![]()
Het gaat echt lekker![]()
Ik heb het steeds uitgesteld en toen gister gewoon het examen ingeboekt ervan uitgaande dat ik in 10 dagen het wel in mn kop moet hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahahaha.. ja.. Ik moest vanavond ook maar eens beginnen met leren.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb het steeds uitgesteld en toen gister gewoon het examen ingeboekt ervan uitgaande dat ik in 10 dagen het wel in mn kop moet hebben![]()
Zou opzich wel moeten lukken hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damn.. daarom heb ik juist 3 weken genomen.
Ja dat heb ik ook..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou opzich wel moeten lukken hoor
ik score nu in 2 dagen 60% dus het zal wel oplopen en als ik 70 % score ben ik tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |