quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef Mikkie het volgende:
Oja. Over die vermeende overtreding ga ik het niet hebben. Daar gaat het nu niet om, en dat resulteert alleen maar in een welles-nietes-moraalridder-bash-topic.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef Mikkie het volgende:
Oja. Over die vermeende overtreding ga ik het niet hebben. Daar gaat het nu niet om, en dat resulteert alleen maar in een welles-nietes-moraalridder-bash-topic.
jottumquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef Zyggie het volgende:
Over de administratieve dwalingen praten is inderdaad een stuk interessanter.
Neem werkquote:
Je reed 50km/u te hard, maar eigenlijk niet, ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel een stuk frustrerender. Als je aan alle kanten tegengewerkt wordt, vanaf het moment dat je staande gehouden wordt, en je weet dat je wel gelijk hebt maar je het niet bewezen krijgt, dan levert dat frustraties op.
Klinkt als een snelheidsovertreding met staandehouding. Waarom het ijkrapport, denk je daar mee weg te komen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef Mikkie het volgende:
Nou, niet die van mij.
Ik moet donderdag voorkomen inzake een vermeende verkeersovertreding.
<KNIP>
Jij bent ook écht niet slim.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:00 schreef Mikkie het volgende:
Wel een stuk frustrerender. Als je aan alle kanten tegengewerkt wordt, vanaf het moment dat je staande gehouden wordt, en je weet dat je wel gelijk hebt maar je het niet bewezen krijgt, dan levert dat frustraties op.
ALs je niet inhoudelijk ingaat waar het nu precies om gaat blijft het gissen..... Waarom denk je dat je in je recht staat? Zal trouwens nogal een lastige zaak worden met eigen verdediging.... Je hebt er alle recht op maar of het slim is dat is vers twee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |