Er waren verschillende topics. Als dat niet zo was, hadden we al lang een tweede deel gehad.quote:
Damn true!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:39 schreef DeSiever het volgende:
Het is ook zielig voor die kinderen zelf. Ze zullen nooit gelukkig worden van de eerste zonnestraal in de lente of een prachtig liedje.
wat de mens niet kent verafschuwt hij/boeit hem niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Damn true!
Eigenlijk hebben ze een keileeg leven, en daar heb ik dan weer medelijden mee![]()
Aan het goede doel geven, dan ben je ook behoorlijk triest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef Slappy het volgende:
Was er ook zo meisje een keer in dat tivus programma
Kreeg ze geen Bmw van dik over 2 ton maar een 1000 Euro goedkoper Mercedes![]()
![]()
Jezus stel verwenden kut kinderen.
En geld over voor het goede doel en werken ho maar.
Mogen ze allemaal uitsterven![]()
Of als je niet rijk ouders hebt ben je niet welkom![]()
Stel kansloze flikkers daar in Amerika![]()
Medelijden... dat zal ik nou nooit hebben met dat soort lui.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Damn true!
Eigenlijk hebben ze een keileeg leven, en daar heb ik dan weer medelijden mee![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Maar dan worden ze afgevoerd door de politie!!!! WTF Amerika??!
Haha dan heeft ie nog maar 450 000 over en dat heb ik nog niet eensquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
Had iemand gister die aflevering gezien met die neger ? Hij was de zoon van een directeur van een platenmaatschappij.
Zo vet, gingen ze naar de juwelier ....
-Hoeveel kost die ?
50.000
Oke, doe die dan maar.
En zijn verjaardagsfeest mocht niet meer dan 500.000 kosten rofl
Ik vind het wel vet
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:39 schreef DeSiever het volgende:
Het is ook zielig voor die kinderen zelf. Ze zullen nooit gelukkig worden van de eerste zonnestraal in de lente of een prachtig liedje.
Nog meer Paris Hiltonsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef HeyFreak het volgende:
ach, het is ook de schuld van die ouders. Ik had mijn kind echt niet zo verwend. Kun je toch nagaan wat voor kutwijven het worden als je ze altijd geeft wat ze willen...
ja we weten het nou wel hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
de vrouwelijke dan he, ben geen homo
quote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Jimbo het volgende:
afentoe ben je gewoon blij dat je geen mtv heb
Logisch. Want als je het hebt, moet je ook kijken, op laste van... ehm... ja wat eigenlijk?quote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Jimbo het volgende:
afentoe ben je gewoon blij dat je geen mtv heb
Doe ik ook hoorquote:Op zondag 24 december 2006 13:23 schreef DeSiever het volgende:
Nee, maar ik snap Jimbo wel.. je gaat toch zappen op een gegeven moment, als man..
eh... in wat?quote:Op zondag 24 december 2006 13:24 schreef DeSiever het volgende:
Waarom ben je nooit meer in AKQ?
Ik fok eigenlijk bijna nooit meerquote:Op zondag 24 december 2006 13:26 schreef DeSiever het volgende:
algemene kennis quiz
Bij een wel heel select groepje danquote:Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef DeSiever het volgende:
Jammer.. je teksten en humor werden/worden zeker gewaardeerd.
'Het Boze Oog'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |