Probeert u nu de draak te steken met mijn vorige posting?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef Massive het volgende:
Er was ook een keer iemand te gast in een programma op SBS 6 en dat was ook heel ontroerend!
die fissa was wel dope jahquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Cee het volgende:
Dat feestje van 't zoontje van LA Reid was volgens mij wel het toppunt,
wat was er met z'n vissenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
die fissa was wel dope jahkanye west die ging optreden
Die kon niet normaal rennen omdat zn vetribbels in de weg zatenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:52 schreef DeSiever het volgende:
Er was ook een keer een homo in het programma Made en hij wilde in het voetbalteam komen. Toen was ik wel tot tranen geroerd toen hij de laatste tien minuten mocht invallen en een zuivere assist verzorgde.
Omdat er een camreaploeg bij was jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Maar toch door het team geaccepteerd werd en ook nog es gay was
Ja inderdaad, wat een kneus was datquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef mrbox het volgende:
of z'n andere doos die eigenlijk alleen maar bezig was op dat feestje om haar ex jaloers te krijgen (buik dansen , te sexy kleding enz enz).
Wat doet die mongool van een EX die zegt ie dat hij haar terug wilNEE sukkel daar was ze juist op uit
![]()
(zij natuurlijk zo van la la nee nu heb jij verdriet
)
Dat zijn er wel meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:35 schreef Alxander het volgende:
Dat ene meisje moest haar theorie-examen halen en die haalde het niet en toen was ze verdrietig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die had ik laatst ook gezien ja, tsjongejonge, ik had hetzelfde met die taart gedaan overigens, ghehe maar dan dat wijf erin geduwd! Ach, op een keer komen die figuren zichzelf wel eens tegen. Het zijn allemaal narcisten, als er iets minder gaat zoals zij het willen valt hun hele wereldje in elkaar. En dan wordt het pas écht leuk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:37 schreef StarGazer het volgende:
Ah ik zat al op een klaag topic te wachten over dit tenenkrommende programma.
Vooral die "empress chelsi". Die hoer die maar liep te krijsen omdat ze mogelijk een auto misliep en degene die haar jurk zou maken helemaal verrot schold omdat er iets niet aan klopte. Enige leuke vond ik dat een gozer haar 800 dollar dure verjaardagstaart omgooide
. Die jongen snapte het tenminste. Ongelofelijk dat die jongen in een politieauto werd afgevoerd
GATVERDAMME wat een walgelijk programma![]()
![]()
Haha inderdaad, wat een irritante knakker zeg. Ik viel er pas halvewege in en ik wist steeds niet zeker of hij nou een man of vrouw was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef Drank-deHoer het volgende:
Ik moest zo enorm lachen om die moddervette homofiele neger die Bjorn (Bsjorn) heette.
"I am THE diva here, and people will know that I am the star..."![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:37 schreef StarGazer het volgende:
Ah ik zat al op een klaag topic te wachten over dit tenenkrommende programma.
Vooral die "empress chelsi". Die hoer die maar liep te krijsen omdat ze mogelijk een auto misliep en degene die haar jurk zou maken helemaal verrot schold omdat er iets niet aan klopte. Enige leuke vond ik dat een gozer haar 800 dollar dure verjaardagstaart omgooide
. Die jongen snapte het tenminste. Ongelofelijk dat die jongen in een politieauto werd afgevoerd
GATVERDAMME wat een walgelijk programma![]()
![]()
Die rode , ( die zij geweldig vond ) mocht niet van haar mama , ik had liever dat meisje de hele aflevering in die jurk zien rondhuppelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Toen kon ze geen leuke vinden en kocht ze er toch maar een in het plaatselijke winkelcentrum ofzo!
Helemaal voor niks 15 uur in dat kutvliegtuig gezeten
Zij was wel erg ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:01 schreef Jugaros het volgende:
[afbeelding]
Don't tell me the world doesn't turn arround me because today it is.
Met zo'n grote massa genereer je inderdaad genoeg zwaartekracht om voorwerpen in een baan rondom je te trekken ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:01 schreef Jugaros het volgende:
[afbeelding]
Don't tell me the world doesn't turn arround me because today it is.
ja die Yasmin. Wat een kutwijf was dat zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:35 schreef Alxander het volgende:
Dat ene meisje moest haar theorie-examen halen en die haalde het niet en toen was ze verdrietig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je het dus mis. Als je gaat kijken naar het percentage huishoudens in NL dat meer dan $100.000 verdient, en je vergelijkt dat met de VS, dan zie je dat dat nagenoeg gelijk is (binnen 1%).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef Operc het volgende:
Krijg dan altijd het gevoel dat wij het hier in NL maar goed hebben, we zijn wel minder rijk (VEEL minder) maar ook niet van die verwende nesten die een feestje geven van een half miljoen
twas toch een divo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef Drank-deHoer het volgende:
Ik moest zo enorm lachen om die moddervette homofiele neger die Bjorn (Bsjorn) heette.
"I am THE diva here, and people will know that I am the star..."![]()
![]()
waar is je ava van? is daar ook een filmpje van?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Cee het volgende:
Dat feestje van 't zoontje van LA Reid was volgens mij wel het toppunt, maar het zijn vooral die thema-feestjes van die verwende mutsen die zo heerlijk decadent zijn. Die troela in d'r roze slagroomtaart-jurk, en dan niet doorhebben dat ze er uit ziet alsof ze recht uit een jaren '80 film komt gebanjerd. Nee, "I look so hot".![]()
Trouwens één van die meisjes, Sierra, ik dacht dat ik die pa van haar herkende, bleek het de dochter van de Gnarls Barkley zanger te zijn.
Haha ja die was mooi. Grafkop had dat kind trouwens, niet normaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:57 schreef xFriendx het volgende:
Zag laatst dat zo'n kind (meisje) groot feest gaf en kwam aan in een koets en zo, maar mooiste was dat er een artiest zou optreden.... dus namen zoals Eminem en Snoop Dogg gingen al rond.... bleek het later een onbekende vent te zijn. Al die feestgangers balen, was wel duidelijk dat die voor het feest kwamen in plaats van oprecht iemand te feliciteren. Op het einde kreeg die meid nog wel een dure BMW van paps.
Empress Chelsi's wil is wet ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Was ook zo'n aflevering met een toga-feest, drukt zo'n jongen z'n gezicht in een 800 dollar dure taart![]()
Maar dan worden ze afgevoerd door de politie!!!! WTF Amerika??!
Ik mag hopen van wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Bombardier het volgende:
Dit kon wel eens in scène gezet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |