quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:46 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
Enkele pics van mijn weekend Parijs:
ej ik heb de mijne geboekt voor 230 voor 4 nachtenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:40 schreef SunChaser het volgende:
Voor 5 nachten niet meer dan 300 euro
parkeren bij bovenstaande hotelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga met de auto, dus dat kost me niks, alleen ff kijken hoe t met parkeren moet
Ach welnee, dat ligt er maar net aan waar je gaat eten. De Japanners in Parijs zijn over het algemeen juist een stuk goedkoper dan hier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Het reizen en overnachtingen zijn nog wel te betalen, maar de horeca is errug duur
Wel is de fooi inbegrepen
frantourquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Sun :
http://www.frantour.nl/default.asp?URL=/aanbod/parkeren.html
Gratis in augustusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Sun :
http://www.frantour.nl/default.asp?URL=/aanbod/parkeren.html
september is hoogseizoen in parijs.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gratis in augustusIk ga in september
Veel plezier.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef ImPrEzA het volgende:
Over een paar uurtjes de Thalys in voor een weekje ParijsLeuk om de foto van Jim's graf hierboven te zien, ik zal er ook éindelijk naartoe gaan!
Er zijn een helehoop van dergelijke Japanse eettentjes in Parijs. Voor 8 a 12 euro een menuutje met misosoep, wat sushi en/of spiesjes en rijst.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:36 schreef tim2308 het volgende:
Tip van de week: Restaurant Japonais YAKI, 4, rue Guy Lussac, 75005 PARIS, RER B station Luxembourg.
Voor 10 euro heb ik daar soep, salade, rijst en 4 spiesjes gegeten. Luxer en duurder is ook mogelijk...
Ik heb de capitool van 2004 Engelse versie bij De Slegte gekocht voor 10 euro (nieuw).. Vond ik ook al heel redelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb btw van de week een capitool reisgids gekocht van Parijs op de rommelmarkt voor 1,50. Nieuw zijn die 28 euro ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |