Jammer...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:25 schreef tim2308 het volgende:
Ik ben alleen woensdag en donderdag vrij helaas..
Voor 55 - 65 euro per kamer per nacht moet al lukken via expedia.nl, lastminute.com, d-reizen.nl, hostelworld.com of weekendjeweg.nlquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:05 schreef SunChaser het volgende:
*Hier binnenvalt dus wellicht naar de bekende weg vraagt*
Hoe goedkoop kun je in een hotel zitten per nacht in een hotel voor 2 personen?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
is dat per kamer of pp?
alleen hostelworld vermeldt prijzen per persoon (en weekendjeweg soms ook)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
Voor 55 - 65 euro per kamer per nacht moet al lukken via expedia.nl, lastminute.com, d-reizen.nl, hostelworld.com of weekendjeweg.nl
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor 55 - 65 euro per kamer per nacht moet al lukken via expedia.nl, lastminute.com, d-reizen.nl, hostelworld.com of weekendjeweg.nl
Kom maar op met die tip / linkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:31 schreef Hertog_Martin het volgende:voor 30 euro per nacht kan je ook goed terecht hoor
Paris Visit-pas voor drie dagen metro voor de zones 1 tot en met 3 is 18 euro. Een dagkaart voor zone 1-2 is 5,50 euroquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef SunChaser het volgende:
Heb ooit in Parijs gezeten buiten t centrum, maar dat maakt niet uit, daarvoor is de metro. Een 3 daagsge metropas was toen 70 gulden ofzo, in 1999 was dat
Als je de bovenstaande prijzen wilt en kunt betalen, kan je in Disneyland Resort Paris ook gaan eten in bijv: het Inventions restaurant in Hotel Disneyland. Je eet dan onbeperkt van een luxe buffet (voor-, hoofd- en nagerecht) met de Disneycharacters voor EUR 46 per persoon.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef hejho het volgende:
ik heb mijn restaurant al uitgezochtvoor mijn midweek parijs (had nix te doen nu me vriendin op vakantie is )
qua budget , sfeer en verschillende keukens
(...)
voor 3 avonden dus
1 dag eurodisney food
bedankt voor de tipquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Als je de bovenstaande prijzen wilt en kunt betalen, kan je in Disneyland Resort Paris ook gaan eten in bijv: het Inventions restaurant in Hotel Disneyland. Je eet dan onbeperkt van een luxe buffet (voor-, hoofd- en nagerecht) met de Disneycharacters voor EUR 46 per persoon.
http://www.dlpfoodguide.com/inventions.html Verder heb je bijv. Walts in het park zelf en California Grill.
Let op: reserveren is verplicht +33(0)1 60 30 40 50quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef tim2308 het volgende:
Als je de bovenstaande prijzen wilt en kunt betalen, kan je in Disneyland Resort Paris ook gaan eten in bijv: het Inventions restaurant in Hotel Disneyland. Verder heb je bijv. Walts in het park zelf en California Grill.
Nee geen hostel, een hotel met eigen bad(kamer) en wc. Ik zat 8 jaar terug in een wijk, vlakbij Pere La Chese, dat is een goedkope wijk volgens mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kom maar op met die tip / link
Ik ga er overigens vanuit dat Sun ergens IN Parijs wil zitten en een leuk hotelletje met zijn vriendinnetje wil hebben. Niet in een gehorig hostel of buiten de periferie wil zitten![]()
Dankje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |