Jahooza!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:42 schreef marhil het volgende:
asmo +1
Helemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef Soempie het volgende:
macht (hera), liefde (aphrodite) en wijsheid athene?
Oja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Asmodian het volgende:
Helena van Sparta werd daarna dus Helena van Troje
Als Aphrodite me had beloofd om de ware liefde te krijgen van de vrouw die ik het meeste zou begeren had ik dat misschien wel gedaan. Maar dat de mooiste vrouw ter wereld, die verder geen leuk mens hoeft te zijn, opeens geobsedeerd met je wordt. Dat is toch nergens voor nodig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Soempie het volgende:verstandig Asmo. Ik zou zelf wel voor liefde gaan denk ik
vind mezelf wel wijs genoeg
Zo leer je nog'ns wat!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Neleos het volgende:
Ik had trouwens tot gisteren nog nooit van dit verhaal gehoord, maar na die Eris-vraag van gisteren, ben ik ook het wikipedia'en geslagen.![]()
En dat maakt dit topic niet alleen leuk, maar ook leerzaamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo leer je nog'ns wat!![]()
(zoals ik zei: tot een paar uur geleden had ik nog nooit van het Jainisme gehoord)
Dat is de truc hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:02 schreef Haruhi het volgende:
Jij zoekt de vragen gewoon op voordat ze gesteld worden! Hmmmm
Da's de trucquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:02 schreef Haruhi het volgende:
? net na m'n antwoord opgezochtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:02 schreef Haruhi het volgende:
quote:
Samequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is erg
Dit is zo'n vraag die ik moet weten
Wilde ik eerst vragen, maar ik dacht: "niet té makkelijk, df"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Met Rubens was in ieder geval "De raap van Rubens"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |