quote:
altijdquote:
quote:
Wikipediaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:24 schreef Haruhi het volgende:
Lees jij de hele dag encyclopedieen ofzo Asmo?
Yay!quote:
Als ik eenmaal iets op Wikipedia lees vind ik het moeilijk om niet door te blijven klikken... IMDB en AllMusic zijn ook moeilijk om weg van te komenquote:
Dat doe ik ook, gewoon doorklikken of op willekeurig artikel, is heel leerzaamquote:
Ouagadougou inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:34 schreef marhil het volgende:
de hoofdstad was of is oegadoega (fonetisch)
Boeken zijn natuurlijk beter, maar met Wikipedia heb je zo veel kennis aan je vingertoppen. Het is ook nog 'ns redelijk betrouwbaar als je van de controversiele onderwerpen afblijftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:35 schreef Soempie het volgende:
Okeeik haal alles uit boeken. Misschien ook maar eens lezen op wikipedia. Wat 'O RLY?' betekent heb ik uiteindelijk wel van wikipedia
Verder zoeken doe ik ook, maar dan eerder met boeken: dat je de bronnenlijst en de noten langs gaat.
Doei!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Soempie het volgende:ik klik Fok! toch maar weg, anders komt er weer niks van terecht.
Dag allemaal![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:39 schreef Berkery het volgende:
Boeken zijn beter, maar daar kan je geen Ctrl + F doen![]()
Dat is de aanduiding voor landen die binnen hun grenzen een stuk sahara woestijn hebben vallen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:39 schreef marhil het volgende:
Wat betekent Sahel eigenlijk
Jottem!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef marhil het volgende:
Asmo je was net even sneller
het betekent inderdaad kust of grens
Asmodian +1
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:02 schreef EricusMaximus het volgende:
bij goeroe denk ik aan India. een vorm van het hindoeïsme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |