LOLquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:06 schreef BMH het volgende:
Goedendag Fokkers. Vandaag gaan er weer een paar games in de verkoop zodat ik wat ruimte heb voor... juist! Nieuwe games.![]()
Playstation 2
Het Vaste lichaam van het Toestel van het metaal 3: Slangen smuller 15E
GameCube
Ikaruga 25E
De splitsers van de tijd 2 10E
Prins van Perzië het zand van tijd 8E
Doorsmelting 2: Punt van effect 10E
Verhalen van Symphonia (USA) 25E
De splintercel van Tom Clancy's 8E
Ziel Calibur 2 10E
Vertaald door bablefish
Cultuurbarbaar! Dit is de slangen eter!!! Duhhhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef The_Man het volgende:
Lol, babelfish terug geeft:
The fixed body of the toestel of metal 3: Snakes smuller
(Heb nu nog geen idee welk spel het is...)
Metal Gear Solid 3quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef The_Man het volgende:
Lol, babelfish terug geeft:
The fixed body of the toestel of metal 3: Snakes smuller
(Heb nu nog geen idee welk spel het is...)
Goed opgemerkt Topic Poster.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef curtazimo het volgende:
@ TS: topictitel zegt [TK/TR]. Zijn er spellen waar je naar op zk bent?
GC: Pikmin, Resident Evil 1 & 2, MOHAA, Zelda Windmaker en nog een stel die ik vanaaf wel zal postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien als iemand een leuke game aanbied![]()
Mijn out-of-date collectiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:59 schreef curtazimo het volgende:
[..]
GC: Pikmin, Resident Evil 1 & 2, MOHAA, Zelda Windmaker en nog een stel die ik vanaaf wel zal posten
PS2: FIFA2004
12 inclusief verzenden dan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:28 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
LOL![]()
Maar heb wel interesse in die verhalen van Symphonia alleen niet voor 25 maar 10 euro exclusief verzenden
Als je doorsmeltingspunt 2 of Prins van Perzië erbij neemt stuur ik het voor 21 euro op.quote:
Doe dan maar doorsmelingspunt 2 ik ga er wel van uit dat ze beide in goede staat zijn en compleet met boekjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je doorsmeltingspunt 2 of Prins van Perzië erbij neemt stuur ik het voor 21 euro op.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Doe dan maar doorsmelingspunt 2 ik ga er wel van uit dat ze beide in goede staat zijn en compleet met boekjes.
Mail me maar op mezzin@mezzin.com
Jullie moeten nu iets hoger bieden.. Het is namelijk een Tie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:54 schreef Laurens. het volgende:
10 inc. Burnout 2
21 voor beide inclusief anders niet simpel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten nu iets hoger bieden.. Het is namelijk een Tie.
Ik wacht het af. Trouwens ze zijn wel in goede staat (ga er wel vanuit maar toch)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef BMH het volgende:
Nu is het idd toch voordeliger om Verhalen van Symphonia & smeltspel aan Mezzin te verkopen
Dus: Mezzin's bod van 21 euro voor Verhalen & smeltspel staat. Morgen de uitslag voor die 2 games
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik wacht het af. Trouwens ze zijn wel in goede staat (ga er wel vanuit maar toch)
Prima orignele bod staat nu dus weer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef BMH het volgende:
Symphonia bod is teruggetrokken nadat ze er achter kram dat het de Amerikaanse versie is
1 envelop >>>> 2 enveloppen. Sorry.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef Laurens. het volgende:
Uh, waar slaat dit op? Mijn bod was toch hoger?
Voor een game zo zeldzaam als Ikaruga vraag ik toch echt minimaal 21 incl. (game is ook past een paar maand oud.. Zat een paar jaar lang in de sealquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef disjfa het volgende:
Als je ikaruga kwijt wilt wil ik hem wel uitproberen voor 15 euro inc
Ja. dealquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef RickBrands het volgende:
Ik zou graag Ikaruga wel van je over willen nemen.
Is die 25 euro incl. verzendkosten?
Ik had gisteren al een mail gestuurd naar je e-mail adres.. Helaas gebruikte ik @hotmail i.p.v. @gmailquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:28 schreef RickBrands het volgende:
Ik heb je een mailtje gestuurd!
Binnen helemaal topquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef BMH het volgende:
Tales of symphonia & burnout 2 verkocht aan Mezzin.
Je hebt meeel!
Zijn het de goede games?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:51 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Binnen helemaal topgeld staat al op je rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |