ze schijnt een hele slechte huid te hebben. Zo eerlijk waren ze dan weer wel bij the fabulous life.quote:
Ach , heb ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef Corelli het volgende:
[..]
ze schijnt een hele slechte huid te hebben. Zo eerlijk waren ze dan weer wel bij the fabulous life.
Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
hoezo boven de rivieren?
leg eens uit kind.quote:
Best een leuk vrouwtje om te zien anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef Metal_Mart het volgende:
Och ja, in Nederland wordt dit [afbeelding] door sommige mensen ook als een 'lekker wijf' gezien.
Zodra je hoofd op een bioscoop of tv-scherm te zien is, ben je aantrekkelijk voor veel mensen.
weinig mis mee hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef Metal_Mart het volgende:
Och ja, in Nederland wordt dit [afbeelding] door sommige mensen ook als een 'lekker wijf' gezien.
Zodra je hoofd op een bioscoop of tv-scherm te zien is, ben je aantrekkelijk voor veel mensen.
Zij welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:12 schreef Sehnsucht het volgende:
of dit: ook niks bijzonders.
[afbeelding]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ze ziet op die 2 foto's best paalbaar uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Aan Paris kan natuurlijk niemand tippen:
[afbeelding] [afbeelding]
Je hoeft niet te kunnen acteren om een celeb te zijn. Sommige mensen hoeven alleen maar lief te lachen en de wereld hangt aan hun lippen. Kun je nog zo goed kunnen acteren, maar als je lelijk bent, kom je niet ver.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar dan kan je nog steeds niet acteren. Toch een van de hoofdredenen dat ze bekend zijn.
Ik heb net je tip opgevolgt en mijn lippen gestift, oogschaduw aangebracht en wat glitters op mijn gezicht gesmeert. Ik ging naar een meisje toe, maar zij rende lachend weg! Wat doe ik verkeerd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Natalie het volgende:
Och, smeer een willekeurige boerin in met een flinke laag conceiler, foundation, rouge, oogschaduw, hier en daar wat glitters, lippenstift, gloss en dan even afpoederen en ze ziet eruit als een ster. Telt ook voor de heren trouwens.
Het is allemaal illusie
Ik kan hier een lullig opmerking op maken, maar dat doe ik niet, zielig voor je vriendin.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je vriendin zo lelijk is en geen geld heeft om zichzelf mooierder te maken
Yes gepwnd, en voor de grapjurken.... mijn vriendin doet amper make-up op alleen wat lollerscara
ik kan er ook niet tegen als ze overduidelijk hun orgasmes fakenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Opzich eens hoor. Maar de mooie meiden die ik ken kunnen nou eenmaal niet zo goed acteren he?.
lollerscaraquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je vriendin zo lelijk is en geen geld heeft om zichzelf mooierder te maken
Yes gepwnd, en voor de grapjurken.... mijn vriendin doet amper make-up op alleen wat lollerscara
orlando bloom heeft dan ook maar 1 gezichts uitdrukkingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:40 schreef EricG het volgende:
Ik ben ook veel lekkerder dan Orlando Bloom.
zodra je in US post ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef Metal_Mart het volgende:
Niks klaar!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Orlando is om op te vreten, klaar
Om hem vervolgens weer uit te kotsen, klaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Orlando is om op te vreten, klaar
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Aan Paris kan natuurlijk niemand tippen:
[afbeelding] [afbeelding]
zeker niet uniek en dat is wat programmas als the fabulous life wel sugererenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:12 schreef Sehnsucht het volgende:
[afbeelding]
Zij is zo heerlijk. Die kom je dus niet even zomaar tegen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:12 schreef Sehnsucht het volgende:
[afbeelding]
Ja, maar Orlando heeft behalve zijn mooie uiterlijk ook charisma en acteertalent, die combinatie maakt hem denk ik aantrekkelijk. Ik begrijp wel wat je bedoelt, alleen moet je een goed voorbeeld noemen. Paris Hilton bijvoorbeeld, die altijd zo gemaakt loopt te lachen en zich zo aanstellerig gedraagd, vind ik daar beter bij passen. En mannen, die Hugh Heffner met die kamerjas bleeeh, met al die golddiggers om hem heen. Dat vind ik persoonlijk een engerd, maar hij heeft het wel bekeken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef Corelli het volgende:
Ik erger me zo aan het overgehypte uiterlijk van veel celebs. Dat ze astoneshing rijk zijn , ja. Dat ze in amazing villas wonen, ja. Maar dat ze fabulous mooi zijn, nee. Cameron Diaz bijvoorbeeld of Orlando Bloom. Zien die mensen er nou zo bijzonder uit? Dacht het niet. Boven de grote rivieren zijn er duizenden dames die er beter uitzien en ook seksueel aantrekkelijker zijn dan mevrouw Diaz en met een klein beetje moeite vind je in elke middelgrote italiaanse stad een Orlando.
Ja, echt he.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef Metal_Mart het volgende:
Jaja, dat acteertalent van die Orlando is inderdaad niet misquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:01 schreef woniya het volgende:
[..]
Ja, maar Orlando heeft behalve zijn mooie uiterlijk ook charisma en acteertalent, die combinatie maakt hem denk ik aantrekkelijk. Ik begrijp wel wat je bedoelt, alleen moet je een goed voorbeeld noemen. Paris Hilton bijvoorbeeld, die altijd zo gemaakt loopt te lachen en zich zo aanstellerig gedraagd, vind ik daar beter bij passen. En mannen, die Hugh Heffner met die kamerjas bleeeh, met al die golddiggers om hem heen. Dat vind ik persoonlijk een engerd, maar hij heeft het wel bekeken.
Inderdaad. Als iemand mij kan uitleggen wat er lekker is aan dat wijf... Ze is vaak ook nog zo onverzorgd als de pleuris, zo'n vieze slons.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, echt he.
Dat wijf heeft gewoon een vierkant hoofd.
Ze is blond en heeft tieten en is niet überlelijk. Dat is al genoeg voor sommige mensen lijkt hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Inderdaad. Als iemand mij kan uitleggen wat er lekker is aan dat wijf... Ze is vaak ook nog zo onverzorgd als de pleuris, zo'n vieze slons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |