quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:14 schreef Jaguarized het volgende:[..]
Aanvulling dan, de Nederlander kwam uit dezelfde plaats als waar ik geboren ben.
Dat is al beter inderdaad
![]()
Ik werk bij de post en ik heb regelmatig mensen die me de weg vragen, maar wat ik laatst tegenkwam
![]()
Er stond een auto stil aan de rechterkant van de weg waar ik net liep, met een man aan het stuur en een vrouw die de kaart aan het lezen was. Ik loop naar ze toe en doe mijn muziek uit. Terwijl die nog aan staat, gilt een jochie achter me iets wat ik pas veel later begrijp. Ik vraag: 'is er iets?' en dan blijkt dat het paar buitenlands is, aangezien de vrouw me (in overigens keurig Engels) vraagt waar ze zijn en zegt dat ze naar Streefkerk moeten. Op dat moment stonden ze op de Flank in Gorinchem
![]()
Ze waren van de snelweg afgegaan om iets te drinken te kopen, konden de snelweg niet meer vinden en zijn toen klaarblijkelijk net zo ver doorgereden totdat ze echt geen idee meer hadden waar ze zaten. Ik laat zien waar ze zijn en hoe ze weer op de snelweg komen richting Streefkerk. Ondertussen praten die twee met elkaar, in een Slavische taal. Na een tijdje is alles duidelijk, bedanken ze me en rijden ze verder.
Ik ga weer verder met de post en besef dan pas wat het jochie zei. Hij zei: "Het zijn Polen". Polen, op de Flank in Gorinchem, op weg naar Streefkerk