abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:38:07 #26
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40383675
Ik kreeg ooit samen met een goede vriend tegelijkertijd een toeval
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:40:29 #27
42555 Tomek
Take on the world!
pi_40383740
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:10 schreef Slapshot het volgende:
Sepultura voor het eerst op Dynamo Open Air, toen bij de ijsbaan voor de kenners. Een grote moshpit en ik verloor mijn schoen

Later na Sepulturat zagen mijn broertje en ik vanuit de verte iets aan komen vliegen door de lucht. Mwehehehehe, mijn schoen lande precies voor mijn voeten. Helemaal verneukt, maar altijd beter als met een schoen rondlopen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:41:04 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40383750
ik kwam er vorige week achter dat mijn huidige vriedin 2 jaar geleden op 50 meter afstand van ons was op vakantie in New york

heb der toen niet gezien
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:58:39 #29
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_40384301
ik kwam lang geleden bij een vriend langs, zag dat zijn wekker aan stond.
Ik begon voor de grap af te tellen, 10,9,8,7,6 etc. Bij de 0 ging de wekker af.. dat was erg freaky.
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_40396707
Ik was samen met mijn vriend (nu ex) op een kerkhof beland tijdens een fietstochtje. We liepen even rond, en ineens ziet hij het graf van een oom van hem. We wisten niet dat hij daar was begraven. Het bleek z'n sterfdag te zijn, die dag. Bizar.

Diezelfde ex had als klein jongetje in dezelfde wijk gewoond als wij toen ik een jaar of 3 was. Dat wisten we wel, maar we hadden geen kontact gehad voor zover we ons konden herinneren.
Toen mijn opa was overleden, vonden we tussen de foto's een kiekje van mijn moeder met hem op schoot
Zolang er was is, is er leven.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:04:48 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40398708
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:01 schreef weasel85 het volgende:

[..]

ongeloofwaardig hoor
Nee hoor, de gebruikelijke creepy synchroniteitsshit die je hebt als je onder invloed bent.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40400178
Mijn vriendje en ik zijn bij dezelfde protest-actie geweest, tegen kruisraketten. Ik zat nog in de buik van mijn mama en hij lag al in een kinderwagen..

Vorig jaar wilde ik voor het eerst mee op zomerkamp. Leuk kamp uitgezocht en veel mailcontact gehad met de hoofdleider. Afgesproken in Nijmegen, zijn woonplaats, om even kennis te maken.. Blijkt hij uit mijn geboortedorp te komen, hij is zelfs tegenover het geboortehuis van mijn papa geboren!
Mon 'en!
pi_40401739
Disneyland parijs 1995. Mijn vader lag met migraine in de bungalow (we zaten in die davy crockett hutten) en we waren met de rest gewoon naar het park gegaan. Toen was het rond een uur of 12, en elke nacht was daar vuurwerk. We zaten daar dus precies op zo'n punt waar dan duizenden mensen waren. En ja hoor, wie kwamen we daar tegen? Mijn vader! Hij was niet meer ziek en dacht, heey laat ik hun eens opzoeken. Dit was in de tijd dat er nog geen mobiele telefoontjes waren dus erg slim was het niet wat hij deed
pi_40401967
Ik was deze zomer op Bali op vakantie, stond daar in de zee en werd herkend door een meisje van mn middelbare school ik herkende dr niet trouwens
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:45:57 #35
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_40402620
1) we gingen op stap begint vriend van me opeens uit het niets frans bauer liedje te zingen, en wij zijn echt niet het type dat naar dat soort muziek luisterd, dus naja wij zo tegen hem waarom ben jij dat nu dan aan t zingen? Hit was al maanden voorbij. Dus wij willen naar discotheek, kwamen er opeens achter dat we geen sigaretten hadden, toevallig kwamen we net langs zo'n bruincafe wij naar binnen ensigaretten halen. Opeens zet die bar eigenaar keihard de muziek aan ... ja hoor frans bauer, heb je even voor mij ... wij zo WTF?

2. zelfde vriend, we gingen naar pinkpop naja uur van te voren naar hem gebeld, ik was met andere vrienden groep en hij ook, dus ik zeg ag we sms-en wel ofzo zien we elkaar wel op het terrein ergens. Dus ik kom aan, drukste dag, ik met paar vrienden kom we lopen naar voren. Dus wij onszelf door de menigte naar voren aan t duwen. Opeens wordt ik beetje aan de kant geduwd door iemand, die wilde voorkruipen, dus ik duw em iets harder terug, krijg ik weer duw terug kijk ik was het die vriend van me.
pi_40402766
Ik had 3 potjes achter elkaar 4 asen met klaverjassen !

Dat is ook echt puur toeval

Najah..
Zo geweldig is dat natuurlijk ook weer niet, maar aangezien het vanavond gebeurde kon ik iig wat plaatsen in dit topic
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:51:26 #37
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40402767
Middenin Londen, niet in een winkelstraat of zo, een bekende tegengekomen.
En tijdens een concert van Prince een vakantiekennis tegen het lijf gelopen.
Zo kan ik wel even doorgaan. Toeval is wel toeval, maar ook eigenlijk weer geen toeval
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40402960
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
Een Nederlander tegenkomen in Seoul.
Ik ben een Nederlandse eigenares van een Hongaarse souvenirswinkel tegengekomen in Budapest.

Ik vind dergelijke dingen niet hoog scoren wat betreft toevalligheden, maar ik kan niet veel beters bedenken...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:04:08 #39
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_40403161
quote:
Ik had 3 potjes achter elkaar 4 asen met klaverjassen !

Dat is ook echt puur toeval

Najah..
Zo geweldig is dat natuurlijk ook weer niet, maar aangezien het vanavond gebeurde kon ik iig wat plaatsen in dit topic
eens met pokeren, gehad eerste 3 potjes dubbel 8
pi_40403227
Mijn vader ontmoette op een feestje in stad A ooit iemand die hij nooit eerder gezien had, maar die afkomstig was uit dezelfde buurt in stad B elders in het land, en die daar met een paar jaar verschil op dezelfde basisschool had gezeten. Daarna had die man in stad C dezelfde middelbare school doorlopen als mijn vader, en in stad D had hij dezelfde studie gedaan aan dezelfde universiteit als mijn vader.

Echt freaky werd het echter pas toen ze ontdekten dat ze als student, nog steeds met een paar jaar verschil, bij dezelfde hospita in exact dezelfde kamer hadden gewoond..
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:09:00 #41
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_40403315
2 meiden die vorig jaar bij mij op t veldje stonden van een camping in renesse, kwam ik dit jaar tegen in lloret. hadden nog dezelfde reisorganisatie ook. .
pi_40403384
Ook wel grappig is op vakantie zijn in Helsinki om het jaar daarop te horen krijgen dat ik niet op uitwisseling word gestuurd naar de VS (zoals ik eigenlijk al meer dan twee jaar verwachtte), maar naar Helsinki.
pi_40403471
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:58 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik ben een Nederlandse eigenares van een Hongaarse souvenirswinkel tegengekomen in Budapest.

Ik vind dergelijke dingen niet hoog scoren wat betreft toevalligheden, maar ik kan niet veel beters bedenken...
Aanvulling dan, de Nederlander kwam uit dezelfde plaats als waar ik geboren ben.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40403495
Collega van mij, blijkt in de straat waar ik geboren ben 10 jaar lang ofso te hebben gewoont. Toen is zij verhuist naar een stad waar ik later ook met mn ouders naar toe ben verhuist.
Daar ongeveer 15 jaar geleden weer vandaar verhuist naar de stad waar ik nu ook woon, en toevallig ook bij hetzelfde bedrijf gaan werken als naaste collega´s van elkaar.
En op dit werk hebben we elkaar voor t eerst ontmoet.
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
pi_40403859
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:04 schreef Tjahzi het volgende:

[..]

eens met pokeren, gehad eerste 3 potjes dubbel 8
Dat is ook gruwelijk inderdaad
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:30:55 #46
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40403941
Toen ik een jaar of 5 was, 20 jaar terug, heb ik tijdens een vakantie in Nederland (ergens in Overijssel) eens meegedaan aan een crosswedstrijd. Allemaal jongens die een aantal jaar ouder waren en ik op mijn uber kleine fietsje. Ik eindigde dus ver als laatste! We hebben daar nog een aantal foto's van, onder andere van de start waar al die jongens dus opstaan.
Toen we deze vorig jaar nog weer eens bekeken kwamen we er ineens achter dat 1 van die jongens mijn zwager is Bleek dus dat hij daar vroeger ook op vakantie was geweest en met hetzelfde cross wedstrijdje meedeed
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:32:04 #47
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40403991
Naast het graf van mijn opa ligt iemand anders met dezelfde achternaam terwijl het geen familie is. En het is niet "De Boer" ofzo.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40404006
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:14 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Aanvulling dan, de Nederlander kwam uit dezelfde plaats als waar ik geboren ben.
Dat is al beter inderdaad

Ik werk bij de post en ik heb regelmatig mensen die me de weg vragen, maar wat ik laatst tegenkwam Er stond een auto stil aan de rechterkant van de weg waar ik net liep, met een man aan het stuur en een vrouw die de kaart aan het lezen was. Ik loop naar ze toe en doe mijn muziek uit. Terwijl die nog aan staat, gilt een jochie achter me iets wat ik pas veel later begrijp. Ik vraag: 'is er iets?' en dan blijkt dat het paar buitenlands is, aangezien de vrouw me (in overigens keurig Engels) vraagt waar ze zijn en zegt dat ze naar Streefkerk moeten. Op dat moment stonden ze op de Flank in Gorinchem Ze waren van de snelweg afgegaan om iets te drinken te kopen, konden de snelweg niet meer vinden en zijn toen klaarblijkelijk net zo ver doorgereden totdat ze echt geen idee meer hadden waar ze zaten. Ik laat zien waar ze zijn en hoe ze weer op de snelweg komen richting Streefkerk. Ondertussen praten die twee met elkaar, in een Slavische taal. Na een tijdje is alles duidelijk, bedanken ze me en rijden ze verder.

Ik ga weer verder met de post en besef dan pas wat het jochie zei. Hij zei: "Het zijn Polen". Polen, op de Flank in Gorinchem, op weg naar Streefkerk
pi_40404499
Ik kan zo snel niets bedenken, maar toevallig staat hier opeens een post
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_40404665
Ik ben een keer naar Disneyland Parijs geweest met mijn ouders, dus wij staan daar zo in dat park, hoor ik opeens achter me: Hey Ronald!, is het me beste vriend van school en we wisten beide niet dat we daar naartoe gingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')