Die is kewlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:28 schreef avw1982 het volgende:
Tijdens mn vakantie op Tenerife. Had met een meid afgesproken om naar een poolparty te gaan. We hadden gewoon afgesproken dat we elkaar daar wel zouden zien, alleen wisten we toen nog niet dat daar 15.000 man liep. Dus na een rondje te hebben gelopen, ben ik tegen een boom aan gaan staan om dr te bellen. Staat ze precies aan de andere kant van de boom mij te bellen.
Toevallig? je struikelt hier gvd over de Nederlanders, kan niet eens meer mensen uitschelden in de bus in het nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
Hier ook eentje:
Ik was in Australie, Brisbane om precies te zijn en ik was met een Nederlands meisje naar het Lone Pine Koala Sanctuary gegaan. Zit ik dus 16.000 km van Nederland af en ga daar naar een leuk park koala's kijken, hele suffe beesten maar dat even terzijde. Er stond een camera ploeg te filmen precies bij het hok waar wij even gingen staan omdat het meisje een foto wilde maken. Zegt ze tegen die koala: "Doet eens bewegen, doet eens deze kant op kijken, hallo koala, doe eens wat!" Waarop de camera crew heel droog zegt: "Dat moet je in het Engels zeggen, anders verstaan ze je niet..."Nederlanders 16.000 km van huis en kijk ik achter me... wie staat daar? Ik bedoel, wie kom je tegen? Of all bloody people... Martin Gaus die opnames aan het maken is voor de Tros, dierenmanieren... Ik ben gillend weggerend!
Volgens mij is dat overal. In Zuid-Afrika stikt het ervan, zelfs in Mozambique kwam ik Nederlanders tegen en ongeveer iedereen die ik spreek die in het buitenland is geweest komt met zo'n zelfde verhaal. Volgens mij zijn Nederlanders echt overal op de wereld te vinden. Nou ja, bijna danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:39 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Toevallig? je struikelt hier gvd over de Nederlanders, kan niet eens meer mensen uitschelden in de bus in het nederlands![]()
ongeloofwaardig hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Kornovichvb het volgende:
Deze is een btje druggy, maar wel toevallig
Had een x samen met een vriend paddo's gegeten en voelde me natuurlijk zo machtig dat ik zei: Wedden dat ik die lataarnpaal kan verschuiven?
Dus ik loop naar die lataarnpaal, geef een flinke dauw, buigt dat ding 1 meter naar rechts :S.
Weet eigenlijk nog steeds niet of dat ding nou heel los zat, of dat ik daadwerkelijk zoveel kracht had op dat moment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |