abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:25:40 #1
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_40381393
Gisteren was ik een dagje naar Amsterdam met ouders en zusje: Rijksmuseum en beetje relaxen in het Vondelpark. Zitten we daar op een bankje, zie ik 3 jongens lopen waar ik van februari t/m april mee in Zuid-Afrika heb gezeten en reisjes mee heb gemaakt enzo. Ik ben zelf al 3 maanden terug, maar zij pas 1 week tot 1 maand. Eentje komt uit Eindhoven, de andere twee uit Amsterdam en die hadden toevallig met elkaar afgesproken.

Hoe groot is de kans dat ik hun voor het eerst na 3 maanden weer zie als ik toevallig op een bankje in het Vondelpark zit?? (let wel: was nog wel de allereerste keer dat ik in het Vondelpark was)

Maar goed, was uiteraard erg leuk en gezellig om weer even bij te praten!

Wat is het meest toevallige dat jullie ooit hebben meegemaakt?
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_40381481
Tijdens mn vakantie op Tenerife. Had met een meid afgesproken om naar een poolparty te gaan. We hadden gewoon afgesproken dat we elkaar daar wel zouden zien, alleen wisten we toen nog niet dat daar 15.000 man liep. Dus na een rondje te hebben gelopen, ben ik tegen een boom aan gaan staan om dr te bellen. Staat ze precies aan de andere kant van de boom mij te bellen.
pi_40381532
Een Nederlander tegenkomen in Seoul.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:35:06 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_40381688
Hier ook eentje:
Ik was in Australie, Brisbane om precies te zijn en ik was met een Nederlands meisje naar het Lone Pine Koala Sanctuary gegaan. Zit ik dus 16.000 km van Nederland af en ga daar naar een leuk park koala's kijken, hele suffe beesten maar dat even terzijde. Er stond een camera ploeg te filmen precies bij het hok waar wij even gingen staan omdat het meisje een foto wilde maken. Zegt ze tegen die koala: "Doet eens bewegen, doet eens deze kant op kijken, hallo koala, doe eens wat!" Waarop de camera crew heel droog zegt: "Dat moet je in het Engels zeggen, anders verstaan ze je niet..." Nederlanders 16.000 km van huis en kijk ik achter me... wie staat daar? Ik bedoel, wie kom je tegen? Of all bloody people... Martin Gaus die opnames aan het maken is voor de Tros, dierenmanieren... Ik ben gillend weggerend!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:36:17 #5
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40381720
Dat juist díe ene spermatozoïde als eerste bij het eitje was (en dat ik dus ik ben)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:36:55 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40381751
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:28 schreef avw1982 het volgende:
Tijdens mn vakantie op Tenerife. Had met een meid afgesproken om naar een poolparty te gaan. We hadden gewoon afgesproken dat we elkaar daar wel zouden zien, alleen wisten we toen nog niet dat daar 15.000 man liep. Dus na een rondje te hebben gelopen, ben ik tegen een boom aan gaan staan om dr te bellen. Staat ze precies aan de andere kant van de boom mij te bellen.
Die is kewl
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40381752
Mijn dochter heet Riley...en niet zo heel veel voorkomende naam dachten we. Nou op dezelfde dag, in hetzelfde ziekenhuis rond dezelfde tijd is een meisje geboren. Die heet dus ook Riley, dit hoorde we van de kraamhulp paar dagen later. . De moeder heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten (kwamen we later achter) en ze woonden 500 meter bij ons vandaan. Nu hebben we paar maanden terug een huis gekocht, en hun dus ook, achter ons...kwamen we later achter. De Riley's zitten nu bij elkaar op het kinderdagverblijf En zijn vriendinnetjes van elkaar.

Maandje terug naar Utrecht geweest met de auto, ik opzoek naar een parkeergarage..ik sta stil bij een stoplicht. Steekt me beste vriend over...die was opweg naar het station, om te gaan intterrailen, met 2 maten van hem. Ik heb diezelfde dag een staatslot gekocht...maar niets gewonnen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:38:09 #8
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_40381784
Alle Lotto getallen goed hebben zonder mee te spelen met de lotto...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:39:00 #9
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_40381812
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
Hier ook eentje:
Ik was in Australie, Brisbane om precies te zijn en ik was met een Nederlands meisje naar het Lone Pine Koala Sanctuary gegaan. Zit ik dus 16.000 km van Nederland af en ga daar naar een leuk park koala's kijken, hele suffe beesten maar dat even terzijde. Er stond een camera ploeg te filmen precies bij het hok waar wij even gingen staan omdat het meisje een foto wilde maken. Zegt ze tegen die koala: "Doet eens bewegen, doet eens deze kant op kijken, hallo koala, doe eens wat!" Waarop de camera crew heel droog zegt: "Dat moet je in het Engels zeggen, anders verstaan ze je niet..." Nederlanders 16.000 km van huis en kijk ik achter me... wie staat daar? Ik bedoel, wie kom je tegen? Of all bloody people... Martin Gaus die opnames aan het maken is voor de Tros, dierenmanieren... Ik ben gillend weggerend!
Toevallig? je struikelt hier gvd over de Nederlanders, kan niet eens meer mensen uitschelden in de bus in het nederlands
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:40:30 #10
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_40381855
Heb ook nog wel een leuke voor mijn 2e plaats.

Toen ik dus in Zuid-Afrika was gingen we mee met een georganiseerd reisje naar het Krugerpark: ik met twee vriendinnen, een meisje uit Engeland en twee meiden uit Canada. Uit Toronto kwamen ze. Ik: "hee, daar ben ik weleens geweest; heb familie wonen daar in de buurt (nou ja, 2 uur rijden van Toronto), in het dorpje Strathroy". Dat meen je niet, zegt een van die meiden. Woont haar halve familie daar. In datzelfde gat
*´¨)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:43:23 #11
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_40381943
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:39 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Toevallig? je struikelt hier gvd over de Nederlanders, kan niet eens meer mensen uitschelden in de bus in het nederlands
Volgens mij is dat overal. In Zuid-Afrika stikt het ervan, zelfs in Mozambique kwam ik Nederlanders tegen en ongeveer iedereen die ik spreek die in het buitenland is geweest komt met zo'n zelfde verhaal. Volgens mij zijn Nederlanders echt overal op de wereld te vinden. Nou ja, bijna dan
*´¨)
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:46:39 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40382054
Ik was een keer met een neef van me aan het surfen op internet en toen kwamen we uit bij een spelletjessite. We besloten een online spelletje te doen dat we niet kenden. We vroeger aan onze tegenstander wat de regels waren. Er kwam een heel verhaal waar ik eigenlijk weinig van begreep, dus ik reageerde voor de grap terug met 'Ah, het is dus eigenlijk hetzelfde als Monopoly maar dan met heel andere regels?'.

De volgende dag wordt er 's avonds laat een aflevering uitgezonden van de sitcom 'Ellen'. Ellen heeft in die serie een boekwinkel en in die boekwinkel zijn ze die dag een bordspel aan het doen. Een personage komt binnen en vraagt aan Ellen wat de regels zijn van het spel. Zij geeft een hele uitleg waarop de man zegt 'Ah, het is dus eigenlijk hetzelfde als Monopoly maar dan met andere regels?'.

Ik zat echt even met open mond te kijken. Ik had alleen het geluk dat ik deze aflevering op had genomen en dat ik aan m'n neef kon laten zien hoe raar dit was.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_40382201
Lang verhaal, bestrekt meerdere zomers:

2001: ik was op lowlands, liep een beetje rond want ik was iemand aan het zoeken, en ik struikelde bijna over 2 gasten die aan het blowen en zuipen waren. Tijdje gezellig mee gezopen, gekletst (het is tenslotte lowlands) en weer verder gaan zoeken.

2002: in middelburg, waar ik woon, waren 2 meisjes op vakantie die samen met mijn vriendengroep optrokken (Punkers, jeweetwel). Hartstikke gezellig, daarna nog een keertje met wat lui op bezoek geweest in zwolle waar ze woonden, zover nog niets vreemd.

maar, en nu komt het, in 2003, was 1 van die 2 meisjes thuis weggelopen. Hijbel met haar ma, ok school en meer, ze was het gewoon zat. Ze wist alleen niet waar ze naar toe moest gaan, dus toen is ze zwart naar middelburg gereisd.

Samen met die twee gasten met wie ik toen op lowlands een biertje zat te drinken!
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_40382235
Ik heb heel vaak toevalligheden, maar dan meer met dingen die ik zelf al voorspeld had.

Was bijvoorbeeld een keer in de Heineken Music Hall met een maatje van me. Laatste DJ zou gaan beginnen, andere DJ staat zijn set nog even af te maken. Dus ik zeg tegen mijn maatje: "Als ik deze set zou moeten draaien op dit moment (ben zelf ook DJ) dan zou ik het licht uit doen, de lasers aanzetten en Return To Zero van Marshall Masters draaien." Nog geen halve minuut later gaat het licht uit, de lasers aan en blaast het intro van Return To Zero door de speakers. Mijn maatje zijn onderkaak lag op de grond aangezien de wiskundige kans hierop ongeveer één op 15.000.000 is.

Heb zo vaak van die dingen, denk ook meer dat het met paranormale vaardigheden te maken heeft dan met toeval. Soort helderziendheid, sommige dagen heb ik het ook meer dan andere dagen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:53:52 #15
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_40382279
1)
Mijn toenmalige vriendin was met een vriend in Ikea en had in een melige bui onder mijn naam een verzoek om Hutspot met klapstuk in de ideeenbus gedaan in het Ikea-restaurant. Ze komt mij dat schaterlachend vertellen en ik dacht, 'grappig'. Verder niet zo bij stil gestaan. Een maand later komt er een nette brief van Ikea Nederland om me te bedanken voor het verzoek maar dat hutspot niet past in het Ikea-concept van typisch Zweeds eten.

Die brief heeft nog een tijdje aan de muur gehangen, verder weer niet meer bij stil gestaan. Twee jaar later kom ik eens een keer bij Ikea, wat staat er op het menu? Hutspot met klapstuk. Helaas geen fototoestel bij me toen.

2)
Ik liep jaren geleden over een parkeerplaats in Los Angeles en had een beetje haast, sla een hoek om en knal tegen een meisje op. Blijkt het een meisje uit m'n klas in Nederland.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_40382345
Een collega van me tegenkomen in Jasper - Canada toen ik net een half uurtje had om uit te trein te gaan om het stadje te bekijken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:56:27 #17
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_40382354
Deze is een btje druggy, maar wel toevallig

Had een x samen met een vriend paddo's gegeten en voelde me natuurlijk zo machtig dat ik zei: Wedden dat ik die lataarnpaal kan verschuiven?
Dus ik loop naar die lataarnpaal, geef een flinke dauw, buigt dat ding 1 meter naar rechts :S.

Weet eigenlijk nog steeds niet of dat ding nou heel los zat, of dat ik daadwerkelijk zoveel kracht had op dat moment
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
pi_40382400
6 jaar geleden heb ik ooit eens glazen van snoopy (stripfiguur) gekocht, een dag later ging zijn bedenker dood
pi_40382540
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Kornovichvb het volgende:
Deze is een btje druggy, maar wel toevallig

Had een x samen met een vriend paddo's gegeten en voelde me natuurlijk zo machtig dat ik zei: Wedden dat ik die lataarnpaal kan verschuiven?
Dus ik loop naar die lataarnpaal, geef een flinke dauw, buigt dat ding 1 meter naar rechts :S.

Weet eigenlijk nog steeds niet of dat ding nou heel los zat, of dat ik daadwerkelijk zoveel kracht had op dat moment
ongeloofwaardig hoor
I pwn u!
pi_40382546
Meid die ik 2 jaar geleden heb leren kennen op lowlands tegen komen op Pinkpop 2006, erg leuk om haar toen weer te zien
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:02:10 #21
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40382567
Op het moment dat Herman Brood van het Hilton af sprong bestelde ik Broodje Halfom van Bart Chabot.

[ Bericht 1% gewijzigd door tonja op 01-08-2006 13:08:18 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_40382736
maak in wandeling in zuid frankrijk en kom een neef van je tegen op die wandeling terwijl je niet eens wist dat ie op vakantie was
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_40382878
Sepultura voor het eerst op Dynamo Open Air, toen bij de ijsbaan voor de kenners. Een grote moshpit en ik verloor mijn schoen

Later na Sepultura zagen mijn broertje en ik vanuit de verte iets aan komen vliegen door de lucht. Mwehehehehe, mijn schoen lande precies voor mijn voeten. Helemaal verneukt, maar altijd beter als met een schoen rondlopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Slapshot op 01-08-2006 14:22:51 ]
Old Tyme Hardcore!
pi_40383055
toen alles gebeurde nar 1990 19 feb ademde ik
Back to the 70's
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:31:33 #25
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40383485
In Canada was ik in Toronto waar ik iemand ben tegengekomen in het hotel waar ik verbleef. Nadat ik wegging heb ik haar nooit meer gesproken. Een aantal jaar later ben ik haar op een Engels forum 'tegengekomen' op internet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')