Stoned zegt mijn vader na het zien van de beelden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef LennartCM het volgende:
Wat was er met deze man op Pinkpop zeg? Stoned? Dronken? zn Kunstgebit thuis laten liggen?
leuke muziek op zn plaat, maar op pinkpop teleurstellend...
Ik zie niet in wat voor commentaar je daar op zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef justchristian het volgende:
haha ken ik hem? es eventjes het net afstruinen naar James Morrison!
ja Köln was ook een optie geweest, mocht in venlo gaan missen.
aangezien ik toch al in Duitsland woon. (jaja hou je eventuele commentaar maar voor je)
In de europese clip van new shoes heeft hij zijn hoofd zo raar op zijn romp zeg maar. En dat doet hij op pinkpop ook. In de 1e versie van de clip van new shoes en in de vorige clip van jenny don;t be hasty doet hij dat allemaal niet. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef Gosjke het volgende:
Zoals ie zich op t podium gedroeg tijdens Pinkpop gedraagt ie zich altijd. Ook als ie nuchter en niet stoned is, dus nee, dat heeft daar niets mee te maken. Hij is van zichzelf gewoon extreem verlegen en in zichzelf getrokken.
En nogmaals: ik heb m nog nooit zo belabberd gehoord als vorig weekend. Normaal is hij echt VEEL beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |