Hij is zeker mooiquote:Op woensdag 25 april 2007 00:22 schreef Cool_Runner het volgende:
Mooi album. Ik had gedacht dat de rest van het album slappe zooi zou zijn, maar dat viel alles mee. Er zit echt vaart in de nummers, hou ik wel van.
Vind er juist niks aan.. (hij staat ook op youtube)quote:Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef Silaz het volgende:
Heb nu Cry me A River van Paolo Nutini,
Het is Live versie, hij covered dus van Justin Timberlake, leuk nummer
Muse en Maxïmo Park staan er ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Silaz het volgende:
Hmm als hij nou ook ergens anders komt...
Ik ga liever niet alleen voor Paolo naar pinkpop..
zo te lezen hebben we hier te maken met een festivalliefhebber!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Gosjke het volgende:
Alleen jammer dat een uitverkocht pinkpop altijd zo'n focking mierenhoop is. (Lees: Als je niet op een strategisch uitgekozen moment naar de wc gaat doe je er een half uur over, als je niet in 1 van de tenten 2 acts van te voren jezelf naar voren elleboogt zie je alleen een stipje in de verte, eten moet je alleen doen op 't moment dat nog niemand anders trek heeft).
Ik heb nog wel ff overwogen om te gaan dit jaar, maar met zo'n line up (qua populaire acts) denk ik niet dat ik veel meer mee ga krijgen dan alleen wat op het hoofdpodium via de grote schermen te zien is.. en daar heb ik die prijs voor een kaartje toch niet voor over.
Goose komt niet op zondag, maar op zaterdag... Of bedoelde je in het algemeen? Ik wil een dagkaart kopen voor de zondag, vind ik de leukste line-up hebben. Maar geen idee of die er uberhaupt nog zijn..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Numbie het volgende:
En Snow Patrol, Amy Winehouse, en Goose. Echt wel leuke namen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |