Hmm wat vreemdquote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
![]()
Hij stond afgelopen jaar ook op Lowlands! Alleen was hij in het programmaboekje ineens op mysterieuze wijze verdwenen.
Idd, na 3 weekjes issie uit mijn cd-wisselaar verdwenen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:54 schreef kreuk050 het volgende:
Hij staat op Pinkpop, vanwege de radio-commercials deze cd gekocht en bevalt me erg.
Misschien te soft na een tijdje maar lekker
Moet helaas hetzelfde bekennen. Leuk voor even, maar na 3 keer kende ik het trucje wel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:38 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Idd, na 3 weekjes issie uit mijn cd-wisselaar verdwenen.
De nieuwe en de oude al meerdere kerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand al de clip van New Shoes al gezien? Ikke wel![]()
Ik reageer maar gewoon in één keer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef Gosjke het volgende:
Kan verdomme mijn posts niet editen zonder foutmelding, dus dan maar zo:
Die 2e versie van die New Shoes clip is echt DOM! Zo slecht, dat letterlijk uitgebeelde! Die 1e (live)versie vond ik wel leuk, met concert/backstage/band/publiek/tour beelden achter elkaar gemonteerd.
Yep that's the one! En ik doe hetzelfde, tot het eerste stuk afgelopen is en dan weer een ander leuk nummerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:04 schreef Gosjke het volgende:
Alloway Grove?
Die vind ik echt super! Totdat ie in 't langzame deel overgaat, die extra tracks, dan laat maar. Alhoewel die extra versie van Last Request wel mooi is, heb alleen geen geduld om daarop te wachten meestal![]()
Ik vind die nr's sowieso live allemaal beter uit de verf komen. M.n. Jenny live is erg leuk! Of Autumn, vrijwel 't enige moment tijdens de set dat ie enigszins emotie toont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |