ik ga het proberen.quote:
Da's de regen die net hier wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nu niet meer , eng donker zelfs ineens.
Zondagquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef Xilantof het volgende:
Net alsof het zin heeft om nu elke minuut het weer te posten behalve het weer van HvH!
't Geeft toch een beetje een indicatiequote:Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef Xilantof het volgende:
Net alsof het zin heeft om nu elke minuut het weer te posten behalve het weer van HvH!
Regenpakkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:31 schreef PeRi het volgende:
Neemt iedereen we een plu mee. Of drie.
Ja hallo. Jij denkt dat ik een reistas met kleren ga meenemen en mn complete beautycase ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef Xilantof het volgende:
nouja! de fotograferen onder de paraplu's en dan de modellen inde regen. Lijkt me op zich best een uitdagende shoot dan
quote:Wat moeten de modellen aan?
Regenpakken.
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja hallo. Jij denkt dat ikeen reistas met kleren ga meenemen en mn complete beautycase ofzo?.
Vergeet je banaan niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja hallo. Jij denkt dat ik een reistas met kleren ga meenemen en mn complete beautycase ofzo?.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef Xilantof het volgende:
nouja! de fotograferen onder de paraplu's en dan de modellen inde regen. Lijkt me op zich best een uitdagende shoot dan
Ja dat is P. nu eenmaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef Yoni het volgende:
[..]kunnen best leuke resultaten uitkomen
Hoewel P al begon over witte t-shirtjes enzo gister aan de telefoon....![]()
Ik denk aan een BMW zonder dak.quote:
Ties, wat doe jij aan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Is Donna's kapsalon open vandaag?
[/Ties]
Nou zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Niet veel, hoor ik.
JA wie is Ik en hij en jij en zij en hetquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit was ík, trouwens.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja dat is P. nu eenmaal![]()
Dat had je van hem kunnen verwachten als je hem zo'n situatie schetst
Jij draagt die nieuwe FIATquote:
quote:
Ik ga toch geen zowat 1100 KG op m'n rug dragen ? Kaartje bekeken, als het niet te druk is, is ht appeltje eitje om de hoek dat HvHquote:
Witte tshirtjes dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:24 schreef Phoenixx het volgende:
Hmmmm.... 't ziet ernaar uit dat het vandaag een perfecte dag wordt....
...om te testen of waterproof mascara ook écht waterproof is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |