HvH is ruim voorzien van strandtenten en andere horeca. Goed alternatiefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die vraag schuif ik door naar Pdehoog. Er zijn iig wel strandtenten e.d. Dus zijn ze er wel.
Maar omdat Pdehoog er vaker is geweest dan ik kan hij denk ik beter beoordelen of het een mogelijke lokatie kan zijn.
Het maakt mij niet uit. Ik kijk even naar de modellen....... Tiesje? Snopprinses?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef freud het volgende:
Is, gezien de deelnemers, HvH dan niet uberhaupt een beter idee?
Hmm, 't is een eind verder weg, maar wel te doen op zich...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik kijk even naar de modellen....... Tiesje? Snopprinses?
ja, in HvH mag dat ook. Daarom droeg ik het voor ipv Kijkduin.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef -Marjo- het volgende:
In Zeeland mag je de duinen in, is dat in HvH ook toegestaan?
meid! wat denk je waar die PI voor staat? niet zo overgevoelig doen hoor...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:55 schreef Miss_S het volgende:
als ik er zelfs al over nadacht dan is dat zeker nu veranderd ja......
Noujazegquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:55 schreef Miss_S het volgende:
als ik er zelfs al over nadacht dan is dat zeker nu veranderd ja......
PI ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
meid! wat denk je waar die PI voor staat? niet zo overgevoelig doen hoor...
Sinds mijn medicatie bijt ik niet meerquote:
Wie zegt datquote:
Heel erg hoogstwaarschijnlijk denk ik HvH. Moet met P nog even de precieze plek bepalen om te verzamelen etc. Ik ben er nog nooit geweest, dus kan niet echt iets kiezen. Moeten er nog mensen opgehaald worden op stations etc?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:11 schreef Auticia het volgende:
Waar gaan we nou heen?!
Discriminatiequote:Op maandag 21 augustus 2006 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat
En ik wil eigenlijk voorstellen om het gehele evenement naar HvH te verplaatsen gezien het feit dat het merendeel van de deelnemers uit deze regio komt volgens mij.
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar zo zit het hele leven in elkaar
Jammerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Als RonaldV hier geweest zou zijn, dan had-ie zich bij deze afgemeld
quote:
Overleg jij anders even mijn onze "lokatie-deskundige" (pdehoog)quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeh gezellie kom ik ff met mn doggie langs , waar in de hoek gaan jullie precies?
mooiste duingebied daar is iig niet bij de pier maar een strand verder
{rechtestraat} bij de watersport daar kan je ook heel goed parkeren![]()
Kunnen we je overhalen om nog een beetje te modellen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef donnahvh het volgende:
oeh gezellie kom ik ff met mn doggie langs , waar in de hoek gaan jullie precies?
mooiste duingebied daar is iig niet bij de pier maar een strand verder
{rechtestraat} bij de watersport daar kan je ook heel goed parkeren![]()
En wie gaat jou ophalen dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:05 schreef PeRi het volgende:
Ik moet komen schijnt.
Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:10 schreef PeRi het volgende:
Iemand die in een gekkenhuis hoort.
ow ja johquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Overleg jij anders even mijn onze "lokatie-deskundige" (pdehoog)een exacte lokatie is nog niet bekend volgens mij
ik heb nog een harig model voor jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef freud het volgende:
[..]
Kunnen we je overhalen om nog een beetje te modellen?
Zeker gezellig als je ff langskomt hoor. Leuke foto's met jou & the pooch is toch ok?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik heb nog een harig model voor je(mn berner sennen)
i look like shit momenteel
nee ik lurk alleen voor de foto'squote:
Bookmarken!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
nee ik lurk alleen voor de foto's
ja ik kom denk ik wel ff buurten , maar als ik t goed begrijp spreken jullie dus af bij 't militaire terrein?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef freud het volgende:
[..]
Zeker gezellig als je ff langskomt hoor. Leuke foto's met jou & the pooch is toch ok?
Is een groep zo te spotten, of is het handig als je een telefoonnummer of 2 hebt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:38 schreef donnahvh het volgende:
ja ik kom denk ik wel ff buurten , maar als ik t goed begrijp spreken jullie dus af bij 't militaire terrein?
haha mijn hond kan namelijk niet te ver lopenen ties heb jij spike
ook bij je?
Ohh sorry Don, Spike gaat niet mee, hij wordt vrijdag geopereerd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja ik kom denk ik wel ff buurten , maar als ik t goed begrijp spreken jullie dus af bij 't militaire terrein?
haha mijn hond kan namelijk niet te ver lopenen ties heb jij spike
ook bij je?
* kuch * ahum * Ties MSN.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh sorry Don, Spike gaat niet mee, hij wordt vrijdag geopereerd!![]()
.
ahhshit zegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh sorry Don, Spike gaat niet mee, hij wordt vrijdag geopereerd!![]()
.
quote:
Strandboulevard... Volgens mij moet i kdat ook wel enigszin kunnen vinden... als dat tenminste is wat ik denk dat het isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef Yoni het volgende:
Volgens het laatste bericht van P was het 14.00 op de Strandboulevard. Dus de tijd weten we alvast, nu nog een route![]()
Je kan ook naar mij toe komen, rij je met mij mee. Dito voor Yoni.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef Xilantof het volgende:
Strandboulevard... Volgens mij moet i kdat ook wel enigszin kunnen vinden... als dat tenminste is wat ik denk dat het is!
Datum 27 Aug a.s.quote:Welke fotografen gaan mee?Falanx Fraubitch Freud -Marjo- Shark.Bait Xilantof [misschien] Yoni PdeHoog
Welke modellen gaan mee?Auticia Safire snopprinses (+1?) PeRi rooosje Donna
Wie komt er voor jandoedel mee?Mvdlubbe
ik kom misschien alleen maar ff langs hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Omdat Shark even op de reservebank is geparkeerd, nemen Pdehoog en ik het even over (na overleg natuurlijk...). Voor zover mij bekend is de lijst als volgt:
[..]
Datum 27 Aug a.s.
Is dit correct zo ?
En is er een route beschrijving, cq plaats waar het exact plaatsvind. Dat is belangrijk voor mensen die rechtstreeks gaan.
Xila, hoeveel plek heb jij nog in je wagen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:40 schreef Xilantof het volgende:
@freud:
Ik rijd zelf omdat ik iemand mee neen, dus daarom wil ik het zelf weten waar ik moet zijn![]()
@L_D: misschien is het handig om even de "misschiens" te checken of ze mee gaan.
Ik ga mee iig
En dus als er nog iets van duidelijkheid kan komen m.b.t. de route ben ik ook blij. (en als de "strandboulevard" gewoon een straat is kijk ik wel ff op routenet.nl)
voor mij word het ook steeds meer misschien. Mede door tijdgebrek en mede door mijn ubergeweldige zin in alles.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Deze misschien gaat dit keer helaas niet mee.
what else is new?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie weten dat het kutweer kan worden?
Onder het motto: afleiding?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
voor mij word het ook steeds meer misschien. Mede door tijdgebrek en mede door mijn ubergeweldige zin in alles.
Plus compenserende knuffels?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef Xilantof het volgende:
Onder het motto: afleiding?
Ja, maar het weer wordt kutter dan kut.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Yoni het volgende:
Hoek van Holland
Geenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, maar het weer wordt kutter dan kut.. Wat is het definitieve alternatief voor het strand?
Donna deed wat voorstellen, maar er is niet echt op gereageerd door de 'leiding'. Het museum lijkt mij wel gaaf anders.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahhshit zegernstig?
als binnenlocatie weet ik ook wel iets leuks voor jullie alleen krijgt t dan meteen een thema
http://www.forthvh.nl/ oud oorlogsmuseum errug gaaf wel
en
http://www.keringhuis.nl/
fort is met entree geloof ik maar dan zou je ff moeten bellen en voor waterkering moet je geloof ik ook een afspraak maken maar dat weet ik niet zeker en dat is vanbinnen ook wel leuk maar fort is gaver![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Xilantof het volgende:
Wat ik net op het weerbericht hoorde, is dat het morgen allemaal best mee valt met het weer....
Donna stelde het fort voor. Toffe lokatie. Helaas niet open. Verder gaf Donna een mooie routebeschrijving richting de lokatie. Alleen kan niet iedereen even goed lezen blijkbaar, als ik de reacties in dit topic leesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Donna deed wat voorstellen, maar er is niet echt op gereageerd door de 'leiding'. Het museum lijkt mij wel gaaf anders.
Volgens mij Peri en Tiesjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef Xilantof het volgende:
Wie van de modellen komt nu uiteindelijk?
Roooosje komt ook zie ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij Peri en TiesjeDus die krijgen het zwaar
In het verleden heb je bewezen best fotogeniek te zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef Phoenixx het volgende:
In geval van nood wil ik ook wel model staan.
Helaas heb ik maar één fotogenieke kant en dat is m'n achterkant....![]()
Badkleding dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef Phoenixx het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld, P.
Maar okay - wat is de opzet, idee etc.
Kleding stijl, accessoire, make up?
quote:En nee - ik trek géén badkleding aan!
Maar eentjequote:
Yep, de ander is logerenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar eentjeEn die wil ik graag op de foto
ja johquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:25 schreef PdeHoog het volgende:
Dank voor de tip, DonnaOok voor die andere trouwens
Het fort had ik ook al aan gedacht idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |