Niet zo ongeduldigquote:
Ja die heb ik ook net ontvangen! echt leuk!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:56 schreef Simulacrum het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig
Als iemand die ik ken zou kunnen posten, dan zou hij de volgende 2 hier neerzetten.
[afbeelding]
Met fisheye.
[afbeelding]
Met Zeiss Planar 50mm
leuk zelfportret is het gewordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef Simulacrum het volgende:
Mooie foto's Marjo, saturatie knopje stuk? Ik vind ze wat flets verhgeleken bij je normale werk.
[afbeelding]
Niet mijn foto's hoorquote:
quote:Als iemand die ik ken zou kunnen posten, dan zou hij de volgende 2 hier neerzetten.
Ik ben ook nog lang niet klaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef Simulacrum het volgende:
Mooie foto's Marjo, saturatie knopje stuk? Ik vind ze wat flets verhgeleken bij je normale werk.
*benieuwd is...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:51 schreef freud het volgende:
Moet ze nog ff opzoeken, maar de kleine lady van Marjo staat er errrg goed op zag ik snel!
De onderste!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:21 schreef freud het volgende:
Even snel drie feauteaus geselecteerd. Alleen even kadertje gedaan.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:38 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
Koffie
[afbeelding]
Conclaaf
[afbeelding]
Gevleugelde observator
Dat vond ik ook al!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
!! Die meeuw zit op Xils hoofd lijkt het
.
Inderdaad! Iets lager geschoten was hij perfect!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:41 schreef PeRi het volgende:
!! Die meeuw zit op Xils hoofd lijkt het
.
Of hij heeft gewoon überlange poten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:42 schreef freud het volgende:
[..]
Inderdaad! Iets lager geschoten was hij perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |