elise (en bright), heel veel succes morgen!
ik was vanochtend met piet ook in het diakonessenhuis, hij is over een paar weken aan de beurt (voor dat tongriempje). ook zo'n dagopname, ik zit net 't boekje door te lezen. jullie zijn dus wel bij die poppenkast-voorbereiding geweest, leuk. ik denk niet dat dat gaat lukken hier, donderdagen zijn lastig voor ons ivm werk. nogmaals: sterkte en ik hoop dat het meevalt. balen zeg dat niet mogen zwemmen.
![]()
lastig ireth, ik denk niet dat later naar bed een oplossing is. misschien juist toch weer af en toe een middagslaapje inlassen? klinkt tegenstrijdig, maar ze zou ook van te weinig slaap wat hyperig kunnen zijn.
anna gaat weer met zulke grote sprongen vooruit, echt erg leuk om te zien. ze maakt al 'zinnetjes' van 3 à 4 woorden, en onthoudt dingen die we af en toe niet voor mogelijk houden.
vanmorgen moest ze een paar uur bij een (voor haar vrij onbekend) buurjongetje spelen omdat ik met piet naar 't ziekenhuis ging, en daar redt ze zich dan ook weer prima hoor. ze is dan wel doodop aan 't eind maar ze slaat zich altijd zo kranig door spannende dingen/momenten heen, ben dan heel trots op onze kleine stoere meid.
[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 08-08-2006 16:44:19 ]