Wij allebei?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ach, wie is er hier als de ego bezig?
nouuuuquote:
ik heb hier op me werk ook gewoon de hele dag 3fm aanstaan hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem ierder uur hoort![]()
Dat is toch dat reggae-nummer? Die vind ik dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een kut nummer idd. Net als dat nummer van Lily Allen, ook zo'n zangeresje dat gepromoot moet worden oid.
Geen idee, herinner me alleen zo'n naar gezongen refrein. Dit is het iig:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat is toch dat reggae-nummer? Die vind ik dan wel weer leuk.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:26 schreef doppelgänger het volgende:
"I wish I was a punkrocker with flowers in my hair"
Elke keer als ik dat hoor denk ik: als je dat zo graag wil, wat houd je tegen?suffe muts!
Ik heb een hekel aan mensen die willen dat een band groeit, en zodra de eerste videoclip uit wordt gebracht in 1 keer emo doen van ja het is commercieel! underground is zoveel beter!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]![]()
Ook echt eh.. denk je niet dat ik dat al niet doe,.. jezus iedereen ook maar altijd bezig met "ow jij vind dat en dat niet leuk, dan hou je niet van commercieele muziek en ben je stom..", ga eens buiten spelen, commercialiteit heeft weinig te maken met de kwaliteit van muziek tenzij we gaan praten over bubblegum pop, Rap en Trance.
Commerciele muziek is alleen gruwelijk verkeerd als men er dan ook alleen maar geld aan wilt verdienen zonder enkele muziekale inspiratie, toevallig heb ik gewoon zonder de commerciele aspecten van hedendaagse Singer-songwrite bullshit nog een steeds een hekel aan de muziek aangezien ik het niet kan aan horen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:21 schreef Jeff89 het volgende:
Baggerplaat.
Zoals Nosh eerder al meldde, PUNKERS HADDEN VERDOMME GEEN BLOEMEN IN HET HAAR...
Ze smeerden lijm in hun haar en snoven de rest op.
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik-zou-willen-dat-ik-een-Punk-Rocker-was-maar-eigenlijk-
maak-ik-gewoon-übercommercieële-kut-pop-muziek-met-de-illusie-dat-ik-eigenlijk-daadwerkelijk-iets-van-een-ideaal-heb-of-goede-intenties-voor-deze-wereld nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |