quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik sloot em!!!!!
vorige:
[FOT SC] Waar WurM leert koken..
ja, ik weet het..titel is k*t..lekker belangrijk enzo
zo beter?quote:
quote:
Dan verkoop je toch gewoon de bootquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef freud het volgende:
D-Day omdat ik vandaag te horen krijg of ik van de bank de hypotheek alleen mag dragen, of dat ik mijn huisje uit moet...
Mja, heb ook geen boot, telt luchtbed ook?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
Dan verkoop je toch gewoon de boot![]()
Hoe laat moet je er zijn....of wordt je gebeld over het hopelijk goede nieuws?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef freud het volgende:
D-Day omdat ik vandaag te horen krijg of ik van de bank de hypotheek alleen mag dragen, of dat ik mijn huisje uit moet...
Het gaat goed komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef freud het volgende:
Gatling-gun is niet zo collegiaal hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*geeft Gatling-gun aan PdeH... Elimineer dat duivels-gebroed...![]()
Nederlandse meezingersZet effe Du Hast vol open ... dan houdt ie z'n klep wel
![]()
![]()
net een soort intake gehad. Zij gaat het met een collega even doornemen en dan bellen ze me terug.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef An24 het volgende:
Hoe laat moet je er zijn....of wordt je gebeld over het hopelijk goede nieuws?
*mompeld iets over een woonboot van Abelton die je wel kan verkopen.. Zo onder zijn achterwerk vandaan..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef freud het volgende:
Hey, een TT die de term compensatietoeter eer aan doet
[..]
Mja, heb ook geen boot, telt luchtbed ook?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:25 schreef freud het volgende:
[..]
net een soort intake gehad. Zij gaat het met een collega even doornemen en dan bellen ze me terug.
Ben benieuwd...
Wzzquote:
Oeh! In dat geval, suc6 *duimt*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef freud het volgende:
Hoeveel heb je erquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:48 schreef freud het volgende:
Ben druk bezig mijn Delftmeet foto's uit te zoeken...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:48 schreef freud het volgende:
Ben druk bezig mijn Delftmeet foto's uit te zoeken...
Ik kan een note bij de weerman zetten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stuitert even door de SC
Koffie is goedEn het weer is brak
Wie doet er ff wat aan
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hoeveel heb je erIk moet die van mij nog van mijn CF-kaartje afhalen
Sterker nog....die tas staat nog op precies dezelfde plek als waar ik hem heb achtergelaten zondag
Whehehehe, ik heb zelf nog foto's van Madeira op mijn CF staan... Geen enkele foton heeft die dag mijn sensortje mogen kietelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:52 schreef An24 het volgende:
Heb jij de camera uit de tas gehad dan.......in that case.....ben benieuwd
![]()
Nu ook op FOT!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:54 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Whehehehe, ik heb zelf nog foto's van Madeira op mijn CF staan... Geen enkele foton heeft die dag mijn sensortje mogen kietelen.
Was een andere manier om te zeggen dus dat ik ff helemaal nergens zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |