uuhm ik mag wel douchen alleen is het probleem dat ze lekkage hebben & die na de vakantie pas gemaakt gaat wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:47 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Begrijp ik het nou goed: Mag je je wel helemaal te pletter zuipen in het huis van je neef met alles en iedereen, maar niet eens douchen? Rare neef heb jij!
Hahahahahaha nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:01 schreef Bep het volgende:
Ik snap de eerste regel van je spannend stukkie al niet
Hé Arie..... hoe is tie??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:09 schreef Koewam het volgende:
Ik vind 'brak' echt een kutwoord. Sterf, niet-randstedeling!!!
Niet klagen in KLB?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef Veroniek het volgende:
Ik ben zaterdagochtend begonnen met kermis vieren. (bier drinken)
En ik ben nu op mn werk!
Maar ik weiger te klagen! ik doe het niet! Ook niet nodig btw..
Moet jij ook eens proberen, maakt je dag een stuk leuker!
Dat staat compleet los van wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet klagen in KLB?
Waar de neuk is er anders een dergelijk sub-forum voor?![]()
Flink klagen ook niet.... nextquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:36 schreef Veroniek het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van wat ik bedoel.![]()
Jezelf een beetje oppeppen kan geen kwaad..
Wat een spannend verhaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:42 schreef dr-phil het volgende:
Gistere avond een klein feestje gehad omdat ik in het huis van me neef die op vakantie is.
Dus wat zou een feestje zijn zonder veel te veel drankeinde van de nacht alles op & iedereen was gewoon helemaal kapot de ene lag op de grond de andere dacht dat ie in een rubbere boot aan het varen was etc etc
![]()
Sta verdomme nu op helemaal brak hoofdpijnTrek me vieze kleren weer aan en ga naar huis om te douche etc kom binnen en stiefpa zegt dat me kat ook nog eens is gebeten door een hond gistere avond
terwijl ie geen vlieg kwaad doet ik had hem zelfs een streep in het midden geknipt zodat ie een beetje hip zou zijn
![]()
Volgens mij ben je nu nog steeds dronkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:42 schreef dr-phil het volgende:
Gistere avond een klein feestje gehad omdat ik in het huis van me neef die op vakantie is.
Dus wat zou een feestje zijn zonder veel te veel drankeinde van de nacht alles op & iedereen was gewoon helemaal kapot de ene lag op de grond de andere dacht dat ie in een rubbere boot aan het varen was etc etc
![]()
Sta verdomme nu op helemaal brak hoofdpijnTrek me vieze kleren weer aan en ga naar huis om te douche etc kom binnen en stiefpa zegt dat me kat ook nog eens is gebeten door een hond gistere avond
terwijl ie geen vlieg kwaad doet ik had hem zelfs een streep in het midden geknipt zodat ie een beetje hip zou zijn
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |