gek ik zeg dan nee mr ipv nee majesteitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben dan altijd wel zo netjes om "no sire" te zeggen
Rambo ? Dacht dat die z'n spieren in z'n armen had zitten en niet in z'n buikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
LogicaCMG kan mij niet betalen
Ik zeg ook altijd no sire als ik het niet eens ben met mijn SL of commander.
Ik probeer mijn squad altijd orders te geven die enigszins logisch zijn, maar ik kan ook niet alles zien.
Overigens zou je als SL inderdaad achter moeten blijven, maar omdat ik nogal een rambo ben loop ik meestal voorop en daarom wil ik ook meerdere medics, aangezien ik dan gerevived kan worden.
Meestal heb je toch maar een squad van 3 personen die echt lekker samenwerken, dus dan heb ik zoiets van laat die AT maar zitten we ontwijken de armour wel en anders gebruiken we de TOWs wel.
klinkt logisch en leuk zeg maar... nu alleen nog een keer uit genodigd worden voor een squad hahaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
LogicaCMG kan mij niet betalen
Ik zeg ook altijd no sire als ik het niet eens ben met mijn SL of commander.
Ik probeer mijn squad altijd orders te geven die enigszins logisch zijn, maar ik kan ook niet alles zien.
Overigens zou je als SL inderdaad achter moeten blijven, maar omdat ik nogal een rambo ben loop ik meestal voorop en daarom wil ik ook meerdere medics, aangezien ik dan gerevived kan worden.
Meestal heb je toch maar een squad van 3 personen die echt lekker samenwerken, dus dan heb ik zoiets van laat die AT maar zitten we ontwijken de armour wel en anders gebruiken we de TOWs wel.
Done.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:36 schreef UnleashMitch het volgende:
De validatie mail van het BoF forum werkt niet![]()
Daarnaast blijf ik voorstander van het openzetten van het forum, dus dat gasten wel alles kunnen lezen.
Frank valideer me eens en geef me m'n rechten terug
Thanksquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Done.
Ik ben er tegen. Wil graag zien welke naam er achter welke post zit.
I know. Ik ga instellen dat gasten het Mededelingen Forum kunnen bekijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Thanks
Lees en post rechten zijn gescheiden
Kan je ons logo erop zetten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
I know. Ik ga instellen dat gasten het Mededelingen Forum kunnen bekijken
Welk logo? Ik vroeg gister of iemand hier iets leuks in kan maken...:quote:
ik dus niet. druk op caps. krijg je de huidige squads maar dan kan ik klikken als een gek op joinen maar dat lukt dus niet. alsof alle squads een slot hebben...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:
harry, je kan zelf een squad joinen.
Zit er in die skin folder ook niet per ongeluk de psd bestanden?? Soms doen ze dat wel eens. Als je die heb wil ik wel aan de slag, zonder ben ik hopeloos met dit soort plaatjes..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welk logo? Ik vroeg gister of iemand hier iets leuks in kan maken...:
[afbeelding]
Gasten kunnen nu de Forums Welkom! & BoF! Informatie & Mededelingen bekijken!
Ben je dan al wel in het spel, is iets nieuws van EAquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik dus niet. druk op caps. krijg je de huidige squads maar dan kan ik klikken als een gek op joinen maar dat lukt dus niet. alsof alle squads een slot hebben...![]()
Misschien was het niet zo'n goed idee om mijn armspieren te trainen met bierflesjesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Rambo ? Dacht dat die z'n spieren in z'n armen had zitten en niet in z'n buik
Mocht ik je een keer tegen komen dan nodig ik je wel uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik dus niet. druk op caps. krijg je de huidige squads maar dan kan ik klikken als een gek op joinen maar dat lukt dus niet. alsof alle squads een slot hebben...![]()
Ik had ze al eens gestuurd bitchquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, lees ff je PM op het Forum...
ja kan ik ook wel doen/proberen zeg maar... komt wel goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mocht ik je een keer tegen komen dan nodig ik je wel uit.
Wel raar dat je niet in een squad kan. Druk anders gewoon op Create, dan heb je je eigen squad en kun je direct aan de commander om spulletjes vragen.![]()
als je die light beige bedoelt vind ik m persoonlijk wel grappig... kleur mag van mij wel iets donkerder maar kan er wel mee doorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Skin op het Forum, graag reacties! Ik heb voor deze wel een logo in psd formaat!
Vind hem persoonlijk erg matig..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Skin op het Forum, graag reacties! Ik heb voor deze wel een logo in psd formaat!
Idd, je moet wel in leven zijn. Als je dood bent schijnt het niet te mogen. De reden is denk ik in geval alle spawn points gecapt zijn. Anders kon je dus als je dood was een squad joinen en bij de squad leader spawnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ben je dan al wel in het spel, is iets nieuws van EA![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |