kan je hem uitleggen dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:58 schreef -chiel- het volgende:
Sorry maar ik snap hem niet!?
edit; ik snap hem![]()
jaja, als je 10x geschoten hebt hoef je maar 2,5x raak te schietenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:10 schreef egg-bird het volgende:
aangezien ik op de 29ste plaats sta en twido me nu al weer bijna inhaalt haha... wat me trouwens wel op viel is dat ik samen met nog 2 anderen de hoogste accuracy van jaja 23% heb. haha vond ik wel grappig.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snap je...![]()
jawel.quote:
1 van de 4 is alsnog 25%quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
jawel.
ik gebruik bijvoorbeeld erg veel granaten. nou daar gaan er misschien 1 op de 4 van raak. dat is niet gunstig voor je accuracy, die zal naar beneden gaan.
NEEE< HET IS EEN BIG ISSUE!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:22 schreef egg-bird het volgende:
maakt ook allemaal niet uit. viel me gewoon op en vond ik wel geinig.
wrom staat hij en bijv stefan niet in de lijst??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:23 schreef staticdata het volgende:
henkus is het hoogst als sniper. hij heeft iets van 28. rest ligt op 21% ofzo.
haha ja manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
haha, je had de verkeerde gequote![]()
ik ook eerder![]()
morguh baus. vanavond ook weer knalluh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Lekker belangrijk die accuracy.. Nadespam op karkland of warlord is ongunstig, beetje in de lucht schieten e.d. tijdens wachten op een vliegtuig/chopper is ongunstig. Spervuur is zeer ongunstig, etc.
Knalluh met die hap!
goedemorgen btw
t wordt iig wel gezellig bij BoFquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:37 schreef staticdata het volgende:
Goed punt!
Robbie nightmare moet er ook nog bij, en nog 1tje die er sinds gistere bij is.
op een of andere manier vind ik die naam zo koelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:37 schreef staticdata het volgende:
Goed punt!
Robbie nightmare moet er ook nog bij, en nog 1tje die er sinds gistere bij is.
oei wat scherp!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:41 schreef egg-bird het volgende:
die van jou is koeler ijsmuts
niets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Even een vraag tussendoor: wat heb ik de afgelopen 2 weken gemist?
gaan we weer gokken op de grootte? ik zeg 473mbquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
niets.
met een beetje geluk vandaag patch 1.4, maar dat was slechts een gerucht
Hij moest eens weten hoe gelijk hij heeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef -chiel- het volgende:
"major" Eikel!zo werd ik net genoemd door een engelstalige
![]()
Dan krijgen we toch ook een map erbij??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Denk niet dat die patch vandaag komt, meestal zijn de geruchten sterker. En het gokken naar de grote is dit keer niet zo interessant, aangezien er al een beta versie van is en dan wordt het wel erg makkelijk gokken
ow, had ik het goed?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Denk niet dat die patch vandaag komt, meestal zijn de geruchten sterker. En het gokken naar de grote is dit keer niet zo interessant, aangezien er al een beta versie van is en dan wordt het wel erg makkelijk gokken
ja we krijgen ene nieuwe map. road to jabalaladquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dan krijgen we toch ook een map erbij??
Wordt die trouwens opgenomen in de maproulatie??
Raod to jalallabad?!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pic vd map available? google vind hier nix op
http://www.google.nl/search?hl=nl&newwindow=1&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=road+to+jalalabad+battlefield+2&spell=1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
road to jallallebal zal wel fout geschreven zijn, google vind nl niks als ik copy paste doe
hee ik zit ook op mn werk. kan wel sneu posten, maar niet uitgebreid gaan zitten inettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef egg-bird het volgende:
als je eens zoekt op die patch versie dan? misschien dat je dan wel wat vind...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&newwindow=1&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=road+to+jalalabad+battlefield+2&spell=1
Je kan ook eens proberen je hersens iets te laten doen theemuts!
Wie is er nu een eikel!
Ik zeg 2 gig, maar dan is ook het hele spel vervangenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gaan we weer gokken op de grootte? ik zeg 473mb![]()
Da's wel erg weinig dan hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zeg 2 gig, maar dan is ook het hele spel vervangen
Is het aan te raden die patch te gebruiken dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&newwindow=1&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=road+to+jalalabad+battlefield+2&spell=1
Je kan ook eens proberen je hersens iets te laten doen theemuts!
Wie is er nu een eikel!
Geluiden en textures nemen de meeste ruimte in, en kunnen gewoon hergebruikt worden...quote:
Zonder patch ben je straks nergens meer welkom!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het aan te raden die patch te gebruiken dan?
road to perditionquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:35 schreef staticdata het volgende:
ja het is ook gewoon een klote naam. had hem gewoon Road to istanbul genoemd ofzo
krijg steeds een foutmelding vanuit de explorerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:04 schreef Razorback het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2781131522435983135&q=road+to+jalalabad+battlefield+2
acht is wel leuk om ff te posten zeg maar. misschien leuk voor mensen die t nog niet wisten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
egg-bird dat is al vrije oude info volgens mij
Wat ik gezien heb van die map is dat het me een leuke map lijkt als je infantry only aanzet. Ik zag namelijk dat er nog al wat armor in zit en dan krijg je een beetje Karkand 64. Op zich leuk, maar te veel armor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef jpjedi het volgende:
Maarrrr hij heeft dus wel een avondje road to jallalabad gespeeld. Hij vertelde dat het meer een AF map lijkt.
Wat dacht je van zwemmenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
@postman, dat is ook wel cool ja. ghosttown & warlord. en dan 64 player map
ik vraag me dan wel af hoe je op ghosttown op die olieplatform komt
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou een Forum Admin mijn huidige account genaamd "Frank" kunnen verwijderen? En daarna een nieuwe met dezelfde naam kunnen aanmaken? Kun je me gelijk Admin maken? E-mail adres is fbmulders at gmail.com
Tja, je moet wat voor die punten over hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:16 schreef staticdata het volgende:
ja daar ben je 10 minuten mee bezig
Is er dan ook geen transport zonder bewapening? je kan aardig met de jetski overweg, ik heb het zelf gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
ik vraag me dan wel af hoe je op ghosttown op die olieplatform komt
Volgens mij waren er inderdaad wel een aantal voertuigen, of dat je het zelfs helemaal kon instellen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is er dan ook geen transport zonder bewapening? je kan aardig met de jetski overweg, ik heb het zelf gezien![]()
done..quote:
een en al problemen met het forum, da's toch jammerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
done..
Heb gewoon je profiel bewerkt.![]()
Hoe kan het nou dat je weer een ander mailadres hebt dan?
Password recovery werkt ook nog niet in het nieuwe forum btw. zak wel met de mailinstellingen te maken hebben.
1.3 heeft als enige nadeel de conn problems. de vehicle drop is iedereen al aan gewend, en kan nuttig zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:38 schreef Suikermais het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dat spel niet meer speel. Ondertussen zijn er al tig patches uitgebracht en nog steeds is 't gewoon KUT....
zou t niet erg vinden als de conn probs ophielden hahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef ursel het volgende:
Kan ook wel leven met die conn probs. Nagenoeg niet zelfs.
Vroeger was het doordat ik online kwam. Tegenwoordig ben ik blijkbaar geaccepteerd door de server..![]()
Last Battle: 11.07.2006 at 23:04quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef IJsmuts het volgende:
vanavond lekker knalluh en SEBNL inhalen, speelt hij nog wel?? heb hem nog nooit gezien?
-edit-
1500 pnt gaat vanavond denk ik toch niet lukken![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
done..
Heb gewoon je profiel bewerkt.![]()
Hoe kan het nou dat je weer een ander mailadres hebt dan?
Password recovery werkt ook nog niet in het nieuwe forum btw. zak wel met de mailinstellingen te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |