Doe maar wel, mij lukt het dan 1 dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik denk erover mijn ritme te herstellen met een slaapje overslaan?Zal wel weer niet lukken.
![]()
Er zijn ook positieve notesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een teller voor, er staat bij elke user een cijfer, hoe hoger het cijfer, hoe zwakzinniger de user.
Dus je geeft toe, dat je jezelf redeijk zwakzinnig vindt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een teller voor, er staat bij elke user een cijfer, hoe hoger het cijfer, hoe zwakzinniger de user.
Zou de teller dan niet gestopt moeten zijn bij Maikuul?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja ik heb daar allemaal niet zo'n zicht op. Maar volgens Bupa had ik net voor zijn vertrek geen notes.quote:
Moppie tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:36 schreef Sebasser het volgende:
Waarom denk ik nu pas aan het usernummer, ik dacht aan de notes
Zulke bronnen moet je nooit verklappenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb daar allemaal niet zo'n zicht op. Maar volgens Bupa had ik net voor zijn vertrek geen notes.![]()
Nee maar dat was ook niet Bupa natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulke bronnen moet je nooit verklappen [afbeelding]
Mijne heet gewoon Bjorn, ik doe niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb trouwens ook een huisdier die Bjorn heet. Die van mij heet alleen Björn, want Björn staat intellectueler dan Bjorn. Vernederlandisering van al die namen hoeft van mij daarnaast ook helemaal niet. Björn dus, als in BJUUUURN.
Zeker dat het niet een kleding stuk is ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb trouwens ook een huisdier die Bjorn heet. Die van mij heet alleen Björn, want Björn staat intellectueler dan Bjorn. Vernederlandisering van al die namen hoeft van mij daarnaast ook helemaal niet. Björn dus, als in BJUUUURN.
Jij welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:38 schreef NanKing het volgende:
Het zal me aan me aarsch oxideren hoeveel notes ik heb.
Ik ben wel heel braaf enzo.
Trusten alvast, want ik ga zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:40 schreef Sebasser het volgende:
De tofheid, ik was weg.
Tot een uur of 5 voor 5
Doei!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:40 schreef Sebasser het volgende:
De tofheid, ik was weg.
Tot een uur of 5 voor 5
Trusten/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doei!!
Ik ben slapen. Trusten allemaal![]()
Dan raakt ie zijn 'bezigheid' kwijt, zoiets zou hij noooooit vertellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoi GitarenMan hoeveel note's heb ik?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |