Ik wilde 'm eigenlijk zelf inkoppen, maar ik dacht laat Joost het maar doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nog zwakzinniger ?
Edit: neh, te flauw
Das BEFquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wel op niveau ja, ik moet je gelijk geven!
Bier en Tieten niveau![]()
Ik kom er nooitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef NanKing het volgende:
Ik word een beetje zwakzinnig van POL de laatste dagen.
Wat ga je doen danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben over 15 minuten uiterlijk weer terug.
Kusje, ik ben zo terug. (IBZT)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde 'm eigenlijk zelf inkoppen, maar ik dacht laat Joost het maar doen.
Dat is Bier en Frituur, volgens mij moet je de OP nog eens goed bekijken.quote:
Piemel in een ventilatie gat steken, en dan hopen dat ik geen stijfding krijg.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is Bier en Frituur, volgens mij moet je de OP nog eens goed bekijken.
quote:Is er inhoud in [NB]?
Nee! alleen bier, tieten & Bagger!
Heel Fok! is een speeltuin voor zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef NanKing het volgende:
Ik word een beetje zwakzinnig van POL de laatste dagen.
Zulks een matige grap brian, Ik weet dat dat Bier en frituur is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is Bier en Frituur, volgens mij moet je de OP nog eens goed bekijken.
NB gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:33 schreef Qunix het volgende:
Bef heeft wel inhoud en Nb niet.
Goed punt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heel Fok! is een speeltuin voor zwakzinnigen.
Daar ook, maar ze worden er daar net zo snel als hier uit geknikkerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:33 schreef Qunix het volgende:
Owja.... Daar komen geen herrie schopperts en hier wel.
Eens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een teller voor, er staat bij elke user een cijfer, hoe hoger het cijfer, hoe zwakzinniger de user.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |