1) Het was gewoon een vraag, maakt niet uit tegenwie je het hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1) ik had het niet tegen jou
2) Waaruit leid je af dat ik sjagie ben?
3) dit is mijn 11e nachtdienst, mag ik dan iets minder enthousiast zijn?
Ik ook wat?quote:
Hij komt der wel eens op ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja maar GitarernMan is wel dat Fok!radio mannetje, toch?![]()
Even voor de duidelijkheid, mijn posts zijn niet geirriteerd (behalve de vorige dan). Ik ben aan het werk, en kan dus af en toe maar kort reageren..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
1) Het was gewoon een vraag, maakt niet uit tegenwie je het had
2) je geirriteerde posts.
3) Daar heb ik wat aan, en ja tuurlijk mag dat
Ja hoi Sebasser, ik heb nog meer dingen te doen hier op FOK!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, gebeurd niet vaak.
Een tweede reactie
Whehe, zulks een lol heb ik hier man.quote:
Vertel eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja hoi Sebasser, ik heb nog meer dingen te doen hier op FOK!
Ja en dat ook midden in de nacht
http://frontpage.fok.nlquote:
Huh ?quote:Ja, en ik weet toevallig dat jij zowat elke nacht wakker bent.
Dus dat tweede telt niet
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
De frontpage. Daar wil ik nog niet dood gevonden worden
.
Pyromaan legt 11 sportverenigingen in de asquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl
leuk joh, daar lees je het laatste nieuws
Lijkt me ook niet echt relaxed:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
De frontpage [afbeelding]. Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
Waar zie je dat bericht ??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Pyromaan legt 11 sportverenigingen in de as
Doet me aan iemand denken. Brand op Fok!!
Nee lieve schat, niet omdat men daar praat over serieuze dingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat men daar praat over serieuze dingen??
Valt best mee hoor
Hier praten we ook over serieuze dingen opzich.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat men daar praat over serieuze dingen??
Valt best mee hoor
Zou wel een mooie stunt zijn, denk je nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt relaxed:
" NanKing dood gevonden op frontpage" ..
Het klinkt niet eens!
Sjah, tis maar wat je mooi noemt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zou wel een mooie stunt zijn, denk je niet.
Niet alle reacties zijn even nuttig idd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee lieve schat, niet omdat men daar praat over serieuze dingen.
Meer het feit dat men het gemiddelde iq van een fruitvlieg heeft daar.
Hier ligt het vaak even'hoog'quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee lieve schat, niet omdat men daar praat over serieuze dingen.
Meer het feit dat men het gemiddelde iq van een fruitvlieg heeft daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |