Oeh, kusjes enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik geef je even voordeel van de twijfel... sorry als ik het verkeerd heb opgevat, excusez-moi...
![]()
Hij is al naar bedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hee! GitarenMan! ben jij soms te horen op dat Fok!radio gedoe?![]()
![]()
![]()
![]()
KEn jij PS irlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef NanKing het volgende:
PS, lekker lebber op je lekkere bekkie
Weltrusten
Please... mag ik slapen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk wakker, en ik hou je tegen.
Hier staat ie wel in:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:59 schreef NanKing het volgende:
Wat had je gequotert dan?
De uitleg staat er bij...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik geef je even voordeel van de twijfel... sorry als ik het verkeerd heb opgevat, excusez-moi...
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef NanKing het volgende:
PS, lekker lebber op je lekkere bekkie
Weltrusten
Je was er helemaal niet bij toen ik dat zeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaat als een appel op een bezemsteel.
Dat zal lang wachten voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoelaat meld je je morgen met een naamtopic over/voor mij dan?
Berenboot toch?quote:
Zal ik dan maar een naamtopic voor je openenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal lang wachten voor je
Naamtopics
T zal wel, maar ik weet waar je het over hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je was er helemaal niet bij toen ik dat zei![]()
Mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een naamtopic voor je openen.
1) ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je momenteel gewoon sjagie of ben je altijd zo
Kusje dropquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1) ik had het niet tegen jou
2) Waaruit leid je af dat ik sjagie ben?
3) dit is mijn 11e nachtdienst, mag ik dan iets minder enthousiast zijn?
Voor Sebaggertje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een naamtopic voor je openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |