Echt geen idee hoe dat nu zit met dat fotoboek (zonder fotos).. Soms is het er, en soms is het weer weg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
gister had je nog een fotoboek.
Hoe kan dat? Ik wil mijn icoontje ook weg.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe dat nu zit met dat fotoboek (zonder fotos).. Soms is het er, en soms is het weer weg.
ach ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:33 schreef Berkery het volgende:
Nick Cave
Ik kwam er ook via mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:38 schreef macondo het volgende:
Niet zo verschrikkelijk moeilijk.. ben een beetje in een Nick Cave bui..
psst Soempie als ik op jouw fotoalbum klik, en daarna refresh... dan pas kan ik bij mijn eigen album. Heb volgens mij nooit een icoontje gehadMaar welkom in mijn fotoboek
![]()
Ik check elke dag of ze terug komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kwam er ook via mijn fotoboek.
Welkom in het fotoboek zonder foto's
Bij mij hebben er tenminste nog even foto's in gestaan.
Mocht ik willenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik check elke dag of ze terug komen
Stalkers? Wanneer stonden ze er op dan, vorige week nog?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
maar helaas, ik zet geen foto's meer op Fok!
Al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Stalkers? Wanneer stonden ze er op dan, vorige week nog?
En jij zet er zelf ook niks op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Stalkers? Wanneer stonden ze er op dan, vorige week nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |