waar woon jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:22 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog 10x25 in de kast liggen. Met dan aan het Groot Hertogdom Luxemburg!
moddergatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Uit welk gat kom je dat er nu geen sigaretten meer te halen zijn?
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:25 schreef Stranger het volgende:
Ik heb vanavond rond half 7 mijn laatste peuk op, ik probeer te kijken of ik 24 uur zonder kan, ik moet zeggen, na de eerste kop koffie werd het moeilijk, na de eerste paar glazen drank ondraaglijk, en toen we ook nog gingen pokeren was het bijna niet meer te houden, maar ben erg trots als ik het dalijk 24 uur heb gered.
geen zin in,quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Uit welk gat kom je dat er nu geen sigaretten meer te halen zijn?
Net of je dan geen sigaretten meer kan halen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:28 schreef SamStar het volgende:
[..]
geen zin in,
eindhoven trouwens....
als ik nu een pakje haal dan rook ik die nu ook nog helemaal op! 't geld groeit me niet op de rug... en wil niet meer dan 1 pakje per dag rokenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Net of je dan geen sigaretten meer kan halen.![]()
Hou eens op met mensen voor de gek te houden man.
Laatst bleek uit onderzoek dat rokers juist goedkoper zijn, omdat ze aanzienlijk eerder de pijp uit gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:33 schreef PLAE@ het volgende:
Als je nou snel overreden wordt door een auto scheelt dat de maatschappij weer een hoop onzinnige kosten aan je longkanker waar je dan later weer aan behandeld wilt worden enzo![]()
Hoef je je ook niet druk te maken om je laatste peuk.
en flink wat bijdragen aan de staatskasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Laatst bleek uit onderzoek dat rokers juist goedkoper zijn, omdat ze aanzienlijk eerder de pijp uit gaan![]()
Rokers die op hun 65ste de pijp uit gaan. Geweldigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:45 schreef SamStar het volgende:
[..]
en flink wat bijdragen aan de staatskas
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:31 schreef Brunette het volgende:
Nog even doorgaan en het is inderdaad je allerlaatste peuk![]()
Even een vraagje aan jou, wanneer krijgt maikuuul eindelijk zijn permban?quote:
Als het aan mij lag een half jaar geleden alquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou, wanneer krijgt maikuuul eindelijk zijn permban?
OMG.... Je moet wel HEEL erg verslaafd zijn om uit asbakken nog de niet-helemaal-opgerookte peukjes te halen voor een hijsje of twee.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En anders plunder ik wel mijn asbakken.![]()
hee Andrequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:28 schreef SamStar het volgende:
[..]
geen zin in,
eindhoven trouwens....
Denk dat de meeste nicotinejunks dan net zo hard die extra voorraad ook oprokenquote:Gewoon altijd dubbel in huis hebben dan je normaal rookt of zo.
verkopen aan de hoogste biederquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:46 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Denk dat de meeste nicotinejunks dan net zo hard die extra voorraad ook oproken![]()
Even een andere vraag aan de nicotinejunks onder ons: Wat zouden jullie als jullie in bezit waren van DE ALLERLAATSTE sigaret op aarde?![]()
En een vinger in zijn poepertje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:00 schreef -skippybal- het volgende:
Ligt TS nu naakt met een erectie, schokkend en schuimbekkend in de badkamer??
Juist. En dan hakt 'ie z'n met met poep bedekte vinger af om het vervogens op te rokenquote:
Ik denk dat hij shag van zijn konthaar aan het broeien is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Juist. En dan hakt 'ie z'n met met poep bedekte vinger af om het vervogens op te roken![]()
Als een Mozes bovenop een berg gaan staan, rustig afwachten tot ik iedereen zijn aandacht heb en dan langzaam maar zeker een vlammetje onder de peuk brengen en paffen maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:46 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Even een andere vraag aan de nicotinejunks onder ons: Wat zouden jullie als jullie in bezit waren van DE ALLERLAATSTE sigaret op aarde?![]()
Voor de ogen van iedereen hem breken met de kreet "nu zijn we allemaal gestopt"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:46 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Denk dat de meeste nicotinejunks dan net zo hard die extra voorraad ook oproken![]()
Andre ?quote:
Ga roken dan gek, anders weet je nooit hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat het zo verslavend is, zo'n sigaret.![]()
Omdat er verslavende stoffen inzitten, vrij logisch lijkt me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat het zo verslavend is, zo'n sigaret.![]()
ik heb nog 4x10x20 in de kast liggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:22 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog 10x25 in de kast liggen. Met dan aan het Groot Hertogdom Luxemburg!
Ik heb nog 28x132x64 in de kast liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ik heb nog 4x10x20 in de kast liggen
[/pimp hier met je aantal sigaretten mode]
Inderdaad.... Ik snap goed dat iemand zo verslaafd is dat hij/zij niet kan stoppen, en daar heb ik dan wel respect voor..... Maar wat er bij mij niet ingaat is iemand die zegt "Ik kan op elk moment stoppen hoor!" en het dan gewoon niet doet..... Ik bedoel, hoe dom kun je zijn als je kan stoppen, je goed op de hoogte bent van de gigantische gevaren voor je gezondheid, en dan gewoon stug niet stopt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:03 schreef Doopy-X- het volgende:
dit is 1 van de redenen waarom ik zo ongelofelijk blij ben dat ik gestopt ben met roken![]()
Je vergeet dat het lekker is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad.... Ik snap goed dat iemand zo verslaafd is dat hij/zij niet kan stoppen, en daar heb ik dan wel respect voor..... Maar wat er bij mij niet ingaat is iemand die zegt "Ik kan op elk moment stoppen hoor!" en het dan gewoon niet doet..... Ik bedoel, hoe dom kun je zijn als je kan stoppen, je goed op de hoogte bent van de gigantische gevaren voor je gezondheid, en dan gewoon stug niet stopt.
Verslaving is 1 ding.... het is moeilijk van een verslaving af te komen. Maar ga niet lopen beweren dat je "zo kunt stoppen" als je het vervolgens gewoon niet doet.![]()
Ik ben in ieder geval ook blij dat ik gestopt ben. Een pakje sigaretten kost tegenwoordig een fortuin, als ik nog zoals vroeger een pakje per dag zou roken zou ik maandelijks 30 x 4.60= 138 Euro kwijt zijn, ofwel 1656 Euro per jaar.
Damn, dat is best veel geld voor iets waar alleen maar nadelen aan vast zitten.....![]()
Dat zegt een heroinejunk ook natuurlijk..... het is zooo lekker!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:55 schreef crackhead het volgende:
Je vergeet dat het lekker is.
Neuh, gewoon standaard roker hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:02 schreef maartena het volgende:
[..]
OMG.... Je moet wel HEEL erg verslaafd zijn om uit asbakken nog de niet-helemaal-opgerookte peukjes te halen voor een hijsje of twee.....
Ik ben nu 7 maanden gestopt, en als er iemand voor me uitloopt met een sigaret, blijf ik er altijd even achterhangen om diep in te ademenquote:
Nee het smaakte inderdaad niet erg lekker, gevoel was wel okay.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef wobbel het volgende:
[..]
dat heet nu verslaving...want jij vond je eerste peuk ook niet lekker![]()
insgelijksquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:03 schreef Doopy-X- het volgende:
dit is 1 van de redenen waarom ik zo ongelofelijk blij ben dat ik gestopt ben met roken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |