Daarom, wilde me niet te snel laten kennen, maar wilde zeker geen mierenneuker zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist het alleen door jou. En je hebt de rest allemaal goed gedaan![]()
Je verdient echt dat puntje.
Gooitzen was gewoon veel te streng![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:25 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Daarom, wilde me niet te snel laten kennen, maar wilde zeker geen mierenneuker zijn.
Echt, geen idee.quote:
Zoiets, maar ze heeft ook een naam.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:28 schreef Irakeez het volgende:
female joker?
Ha, close! Andere schilder.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat niet een van de vrouwen van Anton Heiboer ofso?
quote:kwam in contact met Fong Leng, van wie ze jurken kocht van tussen tienduizend en dertigduizend gulden. Die jurken werden betaald door [de schilder].
Nee! Bah.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Is het in dezelfde klasse als Heiboer?
Ik denk dat je daarom steeds aan Heyboer denkt. Ze kenden elkaar wel, en die docu die je hebt gezien was waarschijnlijk deze (komt van Uur van de wolf).quote:was tot aan haar tragische dood in 1977 jarenlang een extravagante
on-Hollandse verschijning. Haar unieke presentatie en haar huwelijken werden breed uitgemeten in de media. In de documentaireSuperpoes wordt een beeld geschetst van een eigenaardige vrouw aan de hand van archiefmateriaal en getuigenissen van vrienden en bekenden zoals Fong Leng, Anton Heyboer en Imca Marina.
En hoe! Ze weten niet zeker of het moord of zelfmoord was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Is dit mens trouwens niet hardstikke dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |