bar, hoe ging het gesprek vandaag?
anitra, pas je goed op jezelf? aan de bel trekken hoor, een depressie is niet niks, daar kun je wel wat hulp bij gebruiken, en beter zo snel mogelijk. en dan komt dat genieten ook wel weer.
sjak, heel herkenbaar, voel je niet schuldig hoor. er komen wel betere tijden, dat is zeker, maar die eerste tijd sta je eigenlijk volledig in dienst van dat kleine 'monstertje'
![]()
. en eerlijk gezegd (wil je niet afschrikken hoor
![]()
) vind ik het bij de tweede nog allemaal een stuk zwaarder omdat je dan gewoon nóg minder aan jezelf toekomt. de afgelopen vakantie heeft het me ook flink bezig gehouden, en heb ik me er regelmatig over zitten verbazen dat we 'zomaar' eventjes zo snel achter elkaar twee koters op de wereld gezet hebben. had me wel gerealiseerd dat het drukke eerste jaren zouden zijn maar hoe het ECHT is voel je toch pas als het zover is. en op vakantie (waar ik verwachtte uit te kunnen rusten maar waar we vooral bezig zijn geweest met voortdurend de kinderen in de gaten houden omdat er tig keer meer gevaren op de loer lagen dan thuis) werd ik me daar wel weer even zeer terdege van bewust. kort gezegd: twee kinderen = alleen maar rust als ze slapen.
![]()
oftewel: ik kijk uit naar het weer gaan werken morgen, kan ik even bijkomen.