abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40441569
Lekker Dutch!!

Ik wil ook wel weer gaan sporten, maar weet nog niet wat ik wil gaan doen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:38:48 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40441668
Loop je nu bij de fysio Vicky voor je rug?
Anders moet je je eens laten informeren over sporten waar je je rug niet teveel belast, maar wel juist sterker maakt.
Ik kan alleen vanuit de sportschool spreken; maar als je een goede sportschool hebt dan kunnen de begeleiders je daarin helpen. Misschien hebben ze zelfs een eigen fysio die eens kan kijken of het van tijdelijke aard is of chronisch bijv.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40441685
Liep al bij de fysio voor mijn nek en van de week heeft ze naar mijn rug gekeken.

Ga hier maar eens in de buurt kijken naar een sortschool. Vriendje wil samen gaan sporten maar die wil niet gaan fitnessen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:51:07 #54
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40441883
Gaat ie toch lekker spinning doen of iets dergelijks?
Maar voor jou lijkt me het wel een goed idee om iets met fitness/cardio te gaan doen. Overleg anders ook met je fysio, vaak zijn zij daar ook voorstander van. In ieder geval geen contactsport.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:49:26 #55
108648 cattie
lieve moeder
pi_40449114
Vandaag ben ik voor het eerst weer naar mijn fysio/chiropractor geweest. Hij vond het erg meevallen met mijn rug en nek (ik eigenlijk niet). Mijn nek zit helaas zo vast dat hij hem alleen met zwaar geweld los zou kunnen krijgen en dat leek hem niet zo'n goed plan, dus die zit nog even vast. Verder heeft hij me gemasseerd enzo.
En vanaf volgende week ga ik weer sporten met hem! 1x per week om het heel rustig op te bouwen. Ik heb er echt weer zin in. Nu alleen nog even kijken of ik nog ik mijn sportkleding pas...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:03:47 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_40453565
cattie, wat fijn
stormy waters...
sailin'
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:49:51 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40455119
Net voor de nacontrole geweest bij de vk. Ik dacht even gezellig bij te kletsen, maar ging er toch wat ontdaan weg.
Ik vertelde haar van het vloeien en ze fronste gelijk haar wenkbrauwen. Ze vroeg flink door. Ik wimpelde het allemaal makkelijk weg. Ze vond me ook bleekjes en vond het toch apart van dat vloeien. Woorden als 'gynaecoloog, curretage' vielen. Ik kon haar alleen maar met grote ogen aankijken. Ook omdat ik toch best nog wel moe ben, maar ik weet dat aan de nachtvoedingen. Ze vond dat ik nu de afgelopen tijd toch best veel bloed had verloren. Dat en dat bleekjes en de vermoeidheid vond ze toch niet helemaal normaal. Nu moet ik het nog een week aanzien en anders moet ik haar bellen. Moet ook bloed laten prikken voor hb. Als ik toch nog vloei moet ik naar de gyn en dan is een curretage zeker niet uitgesloten.
En nu ben ik toch best ontdaan door dit verhaal. Voor mij ligt de zwangerschap achter me. Ik vond het leuk, maar het was zo zwaar allemaal besef ik me nu ineens. Ik wil gewoon lekker verder en vrolijk door. Wil genieten van mijn kinderen en niets meer met gevolgen van zwangerschap/bevalling te maken hebben. Dat is voor mij een gesloten hoofdstuk, echt.
Ik kwam als een retteketet binnen en ging in twijfel weg bij de vk. En nu zitten de tranen toch best hoog. Ik loop ook veel te ver vooruit op de zaken, maar heb het gewoon even gehad nu.
pi_40455285
ff lekker janken dutch.

heb even gegoogled op curretage maar ik kan nou niet vinden wat het is.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40455500
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef pinquit het volgende:
ff lekker janken dutch.

heb even gegoogled op curretage maar ik kan nou niet vinden wat het is.
Simpel gezegd... De boel "leegzuigen" ivm achtergebleven stolsels

Toch?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40455516
Oeps.... Dat klinkt wel heel cru zo....

Solly.... Zo bedoel ik het echt niet!!
pi_40455574
En Dutch...
Idd...
Laat die tranen maar lekker ff komen!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:04:36 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40455608
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:01 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Simpel gezegd... De boel "leegzuigen" ivm achtergebleven stolsels

Toch?
yep

Ik snap dat je er niet op zit te wachten, dutch.. Schrale troost misschien dat het mij destijds enorm is meegevallen. 's morgens melden, lichte narcose, paar uur later was ik al weer thuis en doordat de narcose zo licht was had ik daar ook geen last van. Geen buikpijn of wat dan ook nog gevoeld. (en geen bloedverlies ook meer).

Maar ja, .. het is natuurlijk niet de leukste afsluiting van een zwangerschap
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40455711
Hč Dutch, logisch dat je daar helemaal geen 'zin' in hebt. Dat gedoe allemaal aan je lijf
Kan me voorstellen dat je hier nou net geen rekening mee hebt gehouden. Hopelijk gaat het meevallen, huil maar even lekker
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:13:17 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_40455863
he bah dutch, daar zit je niet op te wachten idd... ik zou daar ook helemaal niet blij mee zijn! Ik hoop dat het vandeweek gewoon minder wordt en dat het meevalt. sterkte meid, je weet me te vinden
stormy waters...
sailin'
pi_40456008
Eigenlijk weet ik niet beter of tot 10 weken vloeien is normaal (ik heb 't toen nagezocht omdat je overal 6 weken hoort en het bij mij 9 weken duurde). Vervelend dat je nu zo'n domper hebt gekregen.
(Als je echt moet en je krijgt narcose kunnen ze rekening houden met bv hoor, dat 't daar geen invloed op heeft verder.) Sterkte..
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:13:56 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40459007
Ik vind het ook gek dat ze zo reageerde, ik dacht ook dat het wel normaal was?
Sterkte ermee!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40463794
Och Dutchie toch... Helemaal niet gek dat je tranen zo hoog zitten.
Absurd dat we het er gisteren over hadden, en mijn gruwelverhalen enzo. En jij juist zo blij dat het bloeden gestopt leek ... Bah, dikke zoen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40465941
Dutchie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40468010
dutchie
Ik dacht ook dat het vloeien nog wel normaal is. bij mij duurde het 8 weken. Vonden ze heek normaal.
pi_40470954
Dutch Hopelijk ben je snel van het vloeien af, maar wat een paar anderen ook al zeggen, je kan wel tot 10 weken na de bevalling navloeien!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:55:09 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40471588
Maar ja, je hebt natuurlijk vloeien en vloeien... Het kan best zijn dat het bij Dutch iets meer dan gemiddeld is (mede ook nav de opmerking van de VK dat ze in totaal best nogal wat bloed verloren zou zijn) dus dan is de overweging van de VK wel te begrijpen.

Vevelend Dutchie.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:02:35 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40472619
Jeetje Dutch, vervelend hoor. Een vk moet natuurlijk eerlijk zijn, maar leuk is anders.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:36:02 #73
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40473305
Dutch
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:43:32 #74
108648 cattie
lieve moeder
pi_40473464
Dutchie, wat rot voor je. Hopelijk valt het allemaal mee.
pi_40473707
Dutchie wat een tegenvaller. Maar aan de andere kant knap je misschien daarna een stuk sneller op. En dan kan je er helemaal zijn je voor 2 mooie ventjes zonder zo snel moe te worden.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:36:03 #76
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40476985
Dutchie
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:22:32 #77
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40491370
En toen viel ook de wireless verbinding weer eens uit. Dan komt het helemaal zo dramatisch over dat je niet meer reageert.
Jullie zijn echt lief en alleen jullie medeleven geeft me al een brok in mijn keel.
Heb in de tussentijd alles kunnen laten bezinken. Ik heb nu wat meer vertrouwen erin. Heb ook aan jou zitten denken E.T. En wie ben ik dan om te klagen om een curretage nŕ een geslaagde zwangerschap en bevalling.
Het kwam gewoon even rauw op mijn dak, had het niet verwacht dat ze zoiets zou zeggen. En ik had al een kort lontje de laatste dagen.
Ik kan nu weer rationeler nadenken. Hoor ook meer verhalen idd nu van vrouwen die rustig 9 weken/2 maanden vloeien. Net als hier dus.
En ook bij de controles op het kraambed was de baarmoeder mooi terug op de oude stand. Dus dat zegt toch ook wel iets?
En als het dan toch zo is, idd Anitra, dan knap ik idd ws wel sneller op.
Ga toch ook maar weer aan de Floradix. We zien wel weer. Was alleen even pissig ook, omdat iedereen om me heen vrolijk zwanger is, kindjes binnen no time of pijn op de wereld zetten en binnen 2 weken bij wijze van spreken weer een marathon lopen. En gister had ik echt zoiets van, kan het bij mij nou nóóit eens normaal gaan?
Nou ja, gaat wel weer over hoor.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:38:37 #78
3011 E.T.
pi_40491875
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:22 schreef dutchie het volgende:En wie ben ik dan om te klagen om een curretage nŕ een geslaagde zwangerschap en bevalling
Ga jij je mond ff spoelen ofzo..
Je kunt geen leed met leed vergelijken... en je zit nou eenmaal niet op zulke dingen te wachten als voor je gevoel de hele boel een afgesloten hoofdstuk hoort te zijn. En daar mag je best van balen en verdrietig om zijn!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:41:31 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40491951
Misschien niet, maar ik vind wel dat ik reëel moet zijn. Van mij is eik geen leed, dus moet ik dat er ook niet van maken. Snap je?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:43:15 #80
3011 E.T.
pi_40492012
En ik vind dat je dat wel als je eigen leed mag beschouwen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:47:27 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_40492146
dutch, het kwam gewoon ff hard aan en met vermoeidheid erbij enzo en hormonen toestanden van het ontzwangeren is dat gewoon ff k*t, dat mag toch!
Ik snap je gevoel van "iedereen doet het ff" wel, ik heb dat soms ook gehad, ba de bevalling van Liam zeker. Maar meestal hoor je gewoon de succes stories en vaker gaat het anders denk ik.
kussie voor jou
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:02:13 #82
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40492564
E.T. en toch...
Maar het is idd zoals Belana zegt. Komt wel weer goed. Het helpt al als je het even van je afschrijft. Maar ik kon gister niet eens mijn moeder bellen, bang dat ik weer in tranen uit zou barsten. Mijn moeder is altijd een dag later van mijn emo-buien op de hoogte, als ik haar stem hoor breek ik altijd. Daar was ze vanmorgen best pissig over, over dat late op de hoogte brengen. Mijn mama is een schat.

Poemojn, dat vroeg ik me idd af; dat van dat roesje en de bv.
pi_40492748
Iemand die ik ken heeft dat in Assen gehad, met een Zweedse (? iig Scandinavische) gyn, en die regelde dat zelf allemaal al voor haar. Haar man & baby mochten toen in de uitslaapkamer oid wachten, en ze kon haar kind meteen weer bv geven. Maar hopelijk hoef je niet, is toch prettiger.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:09:48 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40492797
Inderdaad.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:57:26 #85
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40519086
Hee Dutchie
Ik ben ook weer even aan het bijkomen. Omdat mijn Hb zo laag was na de bevalling (5,4) moest ik 'm gisteren nog een keer laten prikken. Ik voelde me prima, dacht ik.... Mijn Hb bleek 5,2 te zijn. Ik baalde daar ook wel behoorlijk van en ben dan nu toch staalpillen aan het slikken. Ook Floradix staat op het menu. Bah! Ik vond het echt een tegenvaller, maar ja, ik begrijp nu wel de moeie benen na iets doen en de vermoeidheid in het algemeen. Ik moet er toch maar wat aan gaan toegeven.

Wanneer hoor je wat Dutchie? Misschien is het wel vroeg dat de VK het zei. maar wel goed dat ze het in de gaten houden. Een curretage is zo gebeurd en ik hoor altijd dat vrouwen er erg van opknappen.
Lekker douchen!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:05:13 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_40519276
Oe sjak, das ff oppassen meid! appelstroop op brood, spinazie op het menu, lekker biefstukje het gaat echt schelen als je HB weer ok is, dat weet ik nog van toen met Liam. sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:30:44 #87
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40521740
Sjak poeh da's best laag 5,2.
Ik moet do/vrij bellen als ik nog steeds vloei. Aan de ene kant denk ik, laat ik maar die ma erna bellen mocht het nog zo zijn. Aan de andere kant den ik, als het dan toch moet wil ik het allemaal voor de vakantie achter de rug hebben. Dus dan is snel bellen wel gewenst. Dus ik sta nog even in dubio; afwachten of de zaken verspoedigen. Ik denk nu nl. zelf ook wel dat haar reactie wat overtrokken was, maar dat verwacht je eigenlijk niet van een deskundige.
O en had ik al verteld dat ik helemaal geen held ben als het op zh enzo aankomt?
pi_40521845
toen ik op nacontrole ging moest i keigenlijk ook extra ijzer.
heb roosvicee ferro gekocht, maar gadverrrrdamme.
ben na een tijdje gewoon gestopt.
pi_40521916
Is laag Sjak, maar gewoonlijk herstelt je hb de eerste zes weken heel snel, dus bij jou hopelijk ook met die extra ijzermaatregelen. Ik heb alleen floradix gebruikt toen (had ook 5.2), ijzerpillen kunnen bij een baby ook voor verstopping zorgen volgens de lactatiekundige en omdat Myrthe zo weinig poepluiers had was ik daar een beetje bang voor dus heb die pillen toen snel geminderd (in de kraamweek mochten die ook niet van de verloskundige trouwens).
Appelstroop schijnt trouwens vooral ijzer te bevatten als het in ijzeren potten gemaakt wordt en dat gebeurt bijna niet meer.. helaas voor jou nu.

Dutchie, misschien heb je onder verloskundigen ook mensen met een meer hands-off mentaliteit en mensen die liever snel ingrijpen? En misschien denkt zij wel dat een curettage voor jou minder ingrijpend is dan nog weken wachten wanneer het vloeien stopt?
pi_40521920
dutch:
ik zou zelf zoiets hebben van, laat ik maar gewoon snel bellen.
maar waarschijnlijk als het dan donderdag is, wacht ik tot vrijdag, en als het vrijdag is wacht ik alsnog tot maandag.

en wie is er nou wél een held als het op zh aankomt
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:46:34 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_40522194
Dutchie, ik zou toch donderdag bellen als je nog steeds vloeit en nog steeds zo moe bent. Ik heb zelf te lang doorgelopen met een te laag hb en werd daardoor depressief. Ik wist niet dat dat een bijwerking kon zijn van een te laag hb-gehalte, maar dat was het dus wel.

En ik heb zelf ook een curettage gehad en ik heb er echt geen last van gehad. Een hele lichte narcose en daarna niet eens buikpijn of zo. De dag erna ben ik gewoon naar mijn werk gegaan omdat ik echt nergens last van had.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:56:17 #92
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40522519
Poemojn, daar kan je wel eens gelijk in hebben. Deze vk is wel van het aanpakken, zeg maar.
Pinquit, dat gedrag ken ik.
Livelink, fijn dat je je ervaring wilt delen. Dat maakt het voor mij ook makkelijker om zelf door te pakken. Maar goed, laten we niet te hard op de zaken vooruit lopen. Het kan nog steeds gewoon stoppen natuurlijk.
pi_40564602
Heb vandaag maar even de chiropractor gebeld (nou ja, antwoordapparaat in gesproken). Ik verga weer van de pijn in me rug. Het is een paar dagen goed gegaan, maar gister tijdens het schoonmaken schoot het er weer in. Ik kan echt bijna niets... Vannacht werd ik wakker van de pijn. Kon me niet meer omdraaien

En vrijdag ga ik op vakantie.... Hoop dat het dan wel over is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:35:53 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_40565367
goeie stap vicky, ik hoop dat het iig meteen wat verlichting kan geven
stormy waters...
sailin'
pi_40569418
Kan woensdag bij de chirop. terecht! Had ook morgen gekunt maar dat zit ik met Amber en zonder auto. Misschien is Michel morgen vrij en dan kan ik alsnog morgen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:55:18 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40569549
Fijn voor je Vicky, dat er nu eindelijk wat gebeurt.
pi_40570553
Vicky goed dat je gebeld heb!

Dutchie ik ben nog niemand tegen gekomen die geen angst voor het zh heeft

Hier gaat het momenteel erg achteruit. Ik weet dat ik moet bellen voor die MRI ja dutch uitstellen kan ik ook maar ik durf niet. Dat terwijl ik vorig jaar gewoon 2x er door ben geweest.
Ben een enorme schijterd momenteel en flink depri. De depressie is redelijk heftig en word dan weer kwaad op mezelf want ik moet toch genieten en tevreden zijn? Ik wil genieten, ik wil vrolijk zijn, maar het lukt me niet.
pi_40573543
Vicky wat een ellende die rug he hopelijk kunnen ze het weer lekker losmaken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_40573601
net gebeld, kan morgen al terecht. Scheelt weer een dagje.

Warme douche heeft vanmorgen wel wat verlichting geeven, kan nu tenmisnte weer een beetje bewegen met mijn rug....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_40573712
Heb je geen rode lamp Vicky?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')