En toen viel ook de wireless verbinding weer eens uit.
![]()
Dan komt het helemaal zo dramatisch over dat je niet meer reageert.
Jullie zijn echt lief en alleen jullie medeleven geeft me al een brok in mijn keel.
Heb in de tussentijd alles kunnen laten bezinken. Ik heb nu wat meer vertrouwen erin. Heb ook aan jou zitten denken E.T. En wie ben ik dan om te klagen om een curretage nŕ een geslaagde zwangerschap en bevalling.
Het kwam gewoon even rauw op mijn dak, had het niet verwacht dat ze zoiets zou zeggen. En ik had al een kort lontje de laatste dagen.
![]()
Ik kan nu weer rationeler nadenken. Hoor ook meer verhalen idd nu van vrouwen die rustig 9 weken/2 maanden vloeien. Net als hier dus.
En ook bij de controles op het kraambed was de baarmoeder mooi terug op de oude stand. Dus dat zegt toch ook wel iets?
En als het dan toch zo is, idd Anitra, dan knap ik idd ws wel sneller op.
Ga toch ook maar weer aan de Floradix. We zien wel weer. Was alleen even pissig ook, omdat iedereen om me heen vrolijk zwanger is, kindjes binnen no time of pijn op de wereld zetten en binnen 2 weken bij wijze van spreken weer een marathon lopen. En gister had ik echt zoiets van, kan het bij mij nou nóóit eens normaal gaan?
Nou ja, gaat wel weer over hoor.