Er zit geen broadbandadapter in en inderdaad verkoop ik liever geen spellen los.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef zuigmarmot het volgende:
Tja, ik ben eigenlijk ook erg geinteresseerd in de spellen, maar hij wil niet los verkopen
p.s. TS zit er een broadband-adapter in een van de dreamcasts ? zoja die wil ik wel
Nou, dat is helemaal niet gek hoor, ik heb nog niet zo lang geleden een dreamcast + controllers + 3 spellen en een madcatz fedback racestuur voor 40 euro gekocht hoorquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:57 schreef disjfa het volgende:
Zeiksnor moet gewoon niet ingaan op de mensen die zeiken. Een DC met al dat spul is zat waarden zonde om weg te doen omdat users zeiken.
Jij hebt zeker ook geen broadbandadapter over ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef VanDread het volgende:
60 euro... nostalgisch bod... kan die naast z'n broertje die ook niets staat te doen
Zo, ik las eerst een plak ontbijtkoek, maar toen ik het nog eens las zag ik dat je echt over the top gingquote:
Ze hebben daar ook PSP Slim & Lite hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:52 schreef Zeiksnor het volgende:
Vooralsnog weet ik niet wat ik bij Dynabite zou willen hebben en dus lijkt het voor mij geen goede deal.
Wel bedankt voor het bod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |