Toen welquote:Op maandag 31 juli 2006 22:04 schreef Gooitzen het volgende:
Hoofdstad van Macedonie?
Ben wel benieuwd welke boeken er nog meer in jouw kast staan. Je weet zo ongelooflijk veelquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke boeken er nog meer in jouw kast staan. Je weet zo ongelooflijk veel![]()
Heeeeel dichtbij... (geografisch)quote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef ChrisJX het volgende:
Thessaloniki?
Dan hoor je me de rest van de tijd niet meer..quote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Als je hier voor de meet komt kan je in m'n boekenkast neuzen to your heart's content
Ik heb hier helaas maar plaats voor drie boekenkasten, waardoor het overgrote deel van m'n boeken bij mijn moeder thuis staanquote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan hoor je me de rest van de tijd niet meer..![]()
Dat is'm!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
Pella
Heb net in Jeruzalem in 'n tweedehands-winkeltje 28 boeken voor 60 Euro gekocht. Geen flauw idee waar ik ze ga latenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas maar plaats voor drie boekenkasten, waardoor het overgrote deel van m'n boeken bij mijn moeder thuis staan.
Herkenning. Hier is het ook steeds doorschuiven.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:14 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heb net in Jeruzalem in 'n tweedehands-winkeltje 28 boeken voor 60 Euro gekocht. Geen flauw idee waar ik ze ga laten. Moet waarschijnlijk een selectie gaan maken en dat is te pijnlijk voor woorden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |