quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Luxe vrijstaande villa met overdekt zwembad![]()
En dat alles met de levenservaring uit boeken en creatief frunniken
PARDON? ik ben toevallig wel weer overgegaan naar atheneum 6 !quote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
Je bent te dom om een kerel met een fatsoenlijk salaris aan de haak te kunnen slaan.
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och , een goed lopend eigenbedrijf ofzo
Niet dom op die manier.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
PARDON? ik ben toevallig wel weer overgegaan naar atheneum 6 !![]()
Maar je bleef zitten in atheneum 4 en verder zal iedere verstandige man jou links laten liggen. Kortom je krijgt een kutleven als je zo doorgaatquote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja en? Uit je posts blijkt dat je het IQ van een plant hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit is dan ook een van de betere PUB topics sinds dit forum bestaatquote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef SeaOfLove het volgende:
kutkutkut dit is al het 2de topic in PUB waarin ik post met mijn 31 jaar![]()
Ik had een hele goede reden om te blijven zitten in atheneum 4quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar je bleef zitten in atheneum 4 en verder zal iedere verstandige man jou links laten liggen. Kortom je krijgt een kutleven als je zo doorgaat
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef SeaOfLove het volgende:
kutkutkut dit is al het 2de topic in PUB waarin ik post met mijn 31 jaar![]()
je kreeg geen voldoendes van je leraren?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had een hele goede reden om te blijven zitten in atheneum 4
Hoe dan? Ze is immers enorm ontwikkeldquote:
je wou nog niet slikken?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had een hele goede reden om te blijven zitten in atheneum 4
Jammer dat je IQ niet mee verhoogd is.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En totaal niet wereldvreemd.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze is immers enorm ontwikkeld
Nee, ik heb normaal altijd nette cijfers, maar dat jaar kreeg ik een stiefmoeder , dus ik zat niet lekker in mijn vel.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
je kreeg geen voldoendes van je leraren?
Nee gek, opa overleden, oma overleden, cavia had een hernia, verkoudheidje, pfeiffer, migraine, hoestbui, en dat alles in 1 jaarquote:Op maandag 31 juli 2006 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze is immers enorm ontwikkeld
deze zijn voor deel 3!quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs een hamster is nog spannender/leuker/interessanter dan TS Hamsteren: deeltje 2 voorals je echt niets te doen hebtquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en? Uit je posts blijkt dat je het IQ van een plant hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |